2020: یک سال Covid ، M&A و ادعاهای بیمه های غیر زندگی

چنای: مقامات ارشد صنعت گفتند: سال 2020 برای بخش بیمه های غیر زندگی هند به عنوان سال ویروس کرونا که منجر به آغوش دیجیتال در مقیاس وسیع و افزایش گسترش بیمه درمانی ، کاهش کل تجارت ، ادغام صنعت ، ضررهای بزرگ می شود ، رو به کاهش است.

در زمانی که بخش خصوصی شاهد ادغام و ادغام است ، دولت مرکزی طرح قبلی خود را برای ادغام شرکت ملی بیمه با مسئولیت محدود ، شرکت بیمه شرقی با مسئولیت محدود و شرکت بیمه هند یونایتد با مسئولیت محدود در یک طرح لغو کرد.

“برخی از مواردی که در ابتدای سال در حال ساخت بودند ، با همه گیری روبرو شده اند: رشد در پنجمین اقتصاد بزرگ جهان ؛ پیش بینی” 5 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) تا سال 2025 “؛ پیش بینی 14-15 به گفته وی ، شراد ماتور ، مدیرعامل و مدیرعامل ، شرکت بیمه جهانی عمومی با مسئولیت محدود به پیش بینی رشد درصد برای بخش بیمه عمومی به عنوان یک نتیجه و به عنوان یک زیرمجموعه از اقتصاد ؛ یک موقعیت مهم برای هند در آسیا و اقیانوسیه به عنوان اصلی ترین. IANS

این شرکت سرمایه گذاری مشترک بانک هند ، بانک هند خارج از کشور ، بانک کارناتاکا ، شرکت سرمایه گذاری دابور و بیمه شرکت Sompo Japan است.

ماتور افزود: “برخی از روندها تأکید شده و سریعاً فناوری و دیجیتال سازی بوده است.”

با بیان اینکه آستانه اظهار داشت: “در مورد تصویب سریع دیجیتال و استفاده مداوم از ابزار دیجیتال برای معامله خدمات مالی از جمله بیمه در آینده نیز صحبت های زیادی شده است.”

وی افزود: “با این وجود ، تداوم پذیرش دیجیتال در بیمه به دلیل عدم اعتماد عمومی به شرکت های بیمه در هنگام پرداخت مطالبات و بی علاقگی عمومی مصرف کنندگان نسبت به خرید بیمه ، مختل می شود.”

وی گفت این دلیل آن بوده است که دیجیتال نتوانسته است به اندازه آنچه در سایر خدمات مالی مانند بانکداری ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک یا مشارکت در بازارهای سهام ، در روند بیمه نفوذ کند.

بیمه شدگان بر این باورند که هنگام رسیدگی به ادعاها نیاز به نگه داشتن دست دارند.

“با این وجود ، نیاز به تعامل چهره به چهره و فاصله اجتماعی کمتر از قبل با ما باقی خواهد ماند. این ما را به این فرضیه سوق می دهد که شرکت های بیمه مجبورند در یک فرآیند دو مرحله ای روی این مشکل کار کنند. اول راهنمایی و بیمه واسطه ها در استفاده از ابزارهای دیجیتال برای معامله مهارت دارند و دومین بار برای ایجاد اعتماد مجدد به شرکت های بیمه ادعای توانایی دارند. آستانه گفت: شرکت های بیمه مجبورند مدل عملیاتی خود را در یک جهان جدید از بیمه “بیماری اهرمی” تغییر جهت دهند.

به گفته ماتور ، نقاط پایین این بخش در سال 2020 عبارتند از: رشد ثابت 1.11 درصدی تا اکتبر 2020 – از وحشت رشد منفی تا سه ماهه اول. بیمه های عمومی چند خطه همچنان تا ماه اکتبر / 2020 با رشد منفی 1.68 درصدی روبرو هستند. رشد حاشیه ای 1.68٪ برای کل صنعت به دلیل نرخ رشد GWP (حق بیمه نوشته شده ناخالص) بیمه های تخصصی [Agriculture, Health, Exports]؛ تغییر در ترکیب کسب و کار ؛ موتور برای اولین بار در تاریخ به دلیل رشد کساد بخش خودرو ، متوقف شد که بیشترین کمک را به پای کند. رشد زیاد در ادعاهای بیمه درمانی بیشتر ناشی از همه گیری است.

“جدا از Covid-19 که تعداد ادعاهای بیمه درمانی و اندازه بلیط را افزایش می دهد ، همچنین در مناطق مختلف کشور با بارش تگرگ و باران غیر فصلی در دهلی هنگام قفل ، طوفان آمفان در بنگال غربی ، طوفان ناسارگا فاجعه های طبیعی رخ داده است. شانای غوش ، مدیر اجرایی و مدیرعامل ، بیمه عمومی Edelweiss به IANS گفت ، سیل ماهاراشترا ، حیدرآباد و اکنون طوفانی که تامیل نادو را تحت تأثیر قرار داده است. همه این موارد منجر به مطالبات بیشتر در بیمه موتور و املاک می شود.

ماتور اضافه کرد: “نشت گاز در کارخانه LG Polymers در آندرا پرادش ، انفجار دیگ بخار در Yashashvi Raasayan Private Limited در Dahej ، گجرات و انفجار روغن در نیروگاه حرارتی شرکت Neyveli Lignite در تامیل نادو” ، اضافه کرد.

در مورد تأثیر ویروس کرونا بر بیمه های عمومی ، ماتور گفت: بیمه موتور ، عمده ترین حق بیمه در این دوره شاهد کاهش چشمگیری بود زیرا تعداد زیادی وسیله نقلیه در Q1 فروخته نمی شدند و GWP به طور کلی از تجدید حق بیمه از بیمه نامه های موجود بود.

وی گفت: “كل بخش اتومبیل قبلاً در سالهای 2019-2020 تحت فشار قرار گرفته بود و قفل و توقف مجازی مشاغل وضعیت را بدتر كرده بود. چندین چالش مانند عدم خرید وسایل نقلیه جدید و ادعای نظرسنجی این بخش را آزار داده است.”

بعلاوه ، افزایش عادی نرخ حق بیمه برای اشخاص ثالث خودرو که امسال اتفاق نیفتاده است نیز به سقوط حق بیمه موتور کمک کرده است.

ماتور گفت: “حق بیمه های تجاری به طور کلی ، به ویژه آتش سوزی ، خیلی تحت تأثیر قرار نگرفته اند و رشد سال مالی 21 را به ثبت رسانده اند. بخش عمده ای که تحت تأثیر قرار می گیرد ، تجارت و حمل و نقل دریایی (باری) برای Universal Sompo و صنعت است.”

مقامات این صنعت معتقدند که با گسترش همه گیر Covid-19 ، پیش بینی میزان تأثیر بر این بخش دشوار است.

در حالی که تجارت از دست رفته قابل بازیابی نیست ، بازگشت به نرخ رشد قبل از کرونا باید تا سه ماهه سوم سال مالی 22 اتفاق بیفتد.

“به طور کلی ، سطح عدم اطمینان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و این باعث می شود که مصرف کنندگان بسیار مراقب هزینه های خود باشند. صرفه جویی و هزینه برای نیازهای اولویت دار قانون جدید خواهد بود. برای بیمه گران این امر به معنی بسته بندی مجدد محصولات برای کاهش حق بیمه است. و Roopam Asthana ، مدیر عامل و مدیر کل وقت ، Liberty General Insurance Ltd به IANS گفت ، و محصولات متنوعی بیشتری ایجاد کنید – که باعث ایجاد کشش و بکارگیری اکوسیستم از مدل فشار فروش می شود.

در مورد اقدامات نظارتی ، آستانه گفت: “تنظیم کننده ، IRDAI (سازمان تنظیم مقررات و توسعه بیمه هند) چندین تلاش برای کاهش بدبختی مشتریان و ارائه تجربه ای بی نظیر در چنین مدت سختی انجام داده است.”

آستانه گفت که IRDAI اقدامات نظارتی را در زمینه بیمه درمانی انجام داده است مانند: تمدید تاریخ تمدید بیمه نامه. درخواست از همه بیمارستانها برای پرداخت بدون نقد. بیمه ها برای دریافت اقساط حق بیمه استاندارد کردن کلیه موارد استثنا در بیمه درمانی ؛ هدایت بیمه های عمومی و بهداشتی به منظور درج پزشکی از راه دور به عنوان بخشی از حل و فصل مطالبات بیمه نامه.

آستانه افزود: “اقدامات IRDAI به صنعت بیمه کمک کرده است تا با مشتری مداری و خدمات اصلی در کلیه اقدامات خود ، صنعت را سریعتر و قوی تر توسعه دهد.”

“ژنرال غدل ادلویس” گفت: “ابتکار Sandbox توسط IRDAI نیز یک اقدام خوشامد و مترقی است. این فرصت خوبی برای ارائه راه حل های ابتکاری ، مرتبط و معنی دار برای رفع نیازهای متحول مشتری ، به ویژه در شرایط فعلی است.”

این سه مقام در گفتن اینکه تحکیم در بخش اتفاق خواهد افتاد ، اتفاق نظر داشتند.

“تصرفات در حال تبدیل شدن به یک مسیر تجاری استراتژیک است. افزایش فعالیت های جمع آوری کمک مالی در بخش ، شاخص رشد و مقیاس تجارت است. برخی از تحولات اخیر در این جبهه شامل خرید Paytm از Raheja QBE ، HDFC Ergo خرید آپولو مونیخ ، Sachin Bansal خرید DHFL بیمه عمومی و ادغام ICICI لومپارد و بهارتی آکسا جنرال ، “Ghosh گفت.

به گفته ماتور ، در سراسر جهان پس از افتتاح بخش بیمه ، تعداد بازیکنان بسیار زیاد است.

“مرحله بعدی با ادغام و ادغام ، با ادغام مشخص می شود. این فرآیند معمولاً طی 6-8 سال پس از افتتاحیه آغاز می شود. این اتفاق در هند رخ نداده است به این معنا که در حال حاضر دو دهه آزادسازی است و M & As در یک راه بزرگ اتفاق نیفتاده است. این فقط به این معنی است که روند پخت و پز کند است و در حال افزایش است. از این رو ، سرعت M & As باید افزایش یابد. ”