1+9 فروشگاه اینترنتی معتبر در سال 1400

این نمادها اعتبار دو ساله ای دارن. شاید براتون سوال پیش بیاد این نمادها چیه که توی بعضی از سایت ها یکی ، یا دوتا و یا نهایتا هر سه تاش فروشگاه اینترنتی صبا باهم وجود داره. پس داشتن این نماد یکی از مهمترین عناصر سایتی هست که قراره خرید داشته باشیم و باید این نماد رو نادیده نگیریم.

علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی برای خانمها و آقایان، دستهبندی دیگری برای عرضه لوازم برقی شخصی، مد و اکسسوری در این سایت وجود دارد و همین یکی از دلایلی است که باعث شده جزو فهرست بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی باشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ایران کالا فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به جای استفاده از فیلترهای هوایی غیر استاندارد، سراغ فیلترهای اصل و اورجینال بروید. بجز این تخفیف های فصلی این فروشگاه تخفیف های دائمی هم روی بعضی از محصولاتش داره. بحث دیگه هم اون مامور پست هست ک بنده خدا باید صدبار چونه بزنه تا طرف بیاد پولو بده و تازه پولو هم کامل بده، نه اینکه بخواد همون جا تخفیف هم بگیره و بعضا دیدم که مامور پست کلا گذاشته و رفته یا اینکه محصول رو نداده و ول کرده و رفته.

این فروشگاه تخفیف های دوره ای و فصلی برای همه ی محصولاتش داره. میشه گفت قالب خاصی برای این فروشگاه در نظر گرفته نشده. یعنی شما لازم نیست حساب کاربری جدیدی برای خودتون ایجاد کنید و با همون حساب گوگلی که دارین کار ثبتنام رو انجام میدین. لازم به ذکر است تیمچه در حال حاضر فقط دارای سایت می باشد و اپلیکیشن تیمیچه هنوز بر روی مارکت های ایرانی یا گوگل پلی ارائه نشده و دانلود نرم افزار تیمچه امکان پذیر نیست. آیا دارای ثبات مشخصی هست یا نه؟ ببینید واقعیتش اینه من به شخصه به هیچ عنوان از فروشگاه اینترنتی ای که نماد اعتماد نداشته باشه خرید نمیکنم و دلیلشم این هست که حالا به هر دلیلی اگر خدایی نکرده اون فروشگاه دزد و کلاهبردار بود حداقل دستم به یه جایی بند باشه و بتونم پولمو زنده کنم!