10 روش خلاقانه برای استفاده از سس فلفل انبه (یا هر سس تند):

1 افزودن به سبد خرید

یک قطره روی بستنی وانیلی یا شکلاتی بریزید! من خودم هنوز این را امتحان نکردم، اما برخی از دوستانم قسم می‌خورند که سس تند را به بستنی‌هایشان اضافه کنند. آنها می گویند لبنیات به کاهش گرما کمک می کند، در حالی که نت های شیرین و تند به خوبی با هم ترکیب می شوند.

برای خرید سس انبه محلی و اصل از این سایت اینجا را کلیک کنید.

2 آن را به سس آلفردو خود اضافه کنید. سس فلفل انبه عمق طعم را به سس آلفردو شما اضافه می کند، علاوه بر این که می تواند تا سطح حرارت مورد نظر شما قابل ساخت باشد. آن را هر بار یک قاشق غذاخوری اضافه کنید تا به میزان ادویه دلخواه خود برسید. هرچه بیشتر اضافه کنید، آلفردوتان تندتر خواهد بود. *عکس بالا مربوط به سالمون مرکباتی با پاستای تند آلفردو خانگی است. من یک آلفردوی سنتی درست کردم و سیر ریز خرد شده و سس فلفل انبه را برای ارتقای عالی اضافه کردم!

 

3 آن را با مک و پنیر، یا روی آن یا در خود مخلوط، جفت کنید! اساساً هر چیزی که شامل پنیر و کمی گرما باشد خوب خواهد بود، به من اعتماد کنید.

 

4 با آن گواکامول درست کنید! از خرد کردن فلفل های تند خودداری کنید و بعداً چشم خود را مالش دهید تا اثرات خطرناکی داشته باشد. مقداری آووکادو را با گشنیز، لیموترش و کمی سس فلفل انبه له کنید و کارتان تمام شد!

 

5 آن را با هوموس مخلوط کنید تا کمی لگد اضافه شود.

 

6 برای طعم عالی، آن را به گوشت چرخ کرده برای تاکو یا پتی برگر اضافه کنید.

 

7 کره مرکب درست کنید. این یکی از پروژه های آشپزخانه مورد علاقه من است. مقداری سس، سبزی های قدیمی، هر چیزی که فکرش را می کنید بردارید، آن را با کره نرم شده مخلوط کنید سپس کره را دوباره در یخچال بگذارید تا سفت شود. وایلا! شما کره بسیار خوش طعمی برای استفاده در پخت و پز یا چاشنی سایر غذاها دارید!

 

8 از آن برای تکمیل سوپ یا فلفل قرمز استفاده کنید. سس فلفل انبه را در پایان پخت به آرامی اضافه کنید تا به درجه حرارت دلخواه خود برسید!

 

تخم مرغ های همزده خود را 9 آمپر کنید. ما دوست داریم تخم‌مرغ را قبل از اینکه داخل تابه برود به مخلوط تخم‌مرغ اضافه می‌کنیم تا لگد و طعم خوبی پیدا کند.

 

10 آن را به سبزی های خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای طعم دار کردن قلاده های شما پس از اتمام پخت است. مراقب باشید هر چند به عنوان کمی می رود راه طولانی!