گوشی اپل Apple – خرید و لیست به روز قیمت گوشی آیفون IPhone

نام رابط کاربری و سیستم عامل اپل را همه میشناسند. تلفن های اندرویدی سال ها بود که با قابلیت فیلم برداری 4K ارائه شده بودند اما همه آنها دارای محدودیت های آزار دهنده ای مانند محدودیت 5 دقیقه ای در کلیپ های ویدیویی و عدم امکان ویرایش فیلم های 4K در تلفن ها بودند. اما مهمترین خبر جدید آن احتمالاً این بود که اولین آیفونی بود که می توانست فیلم ضبط کند. دوربین جدید 3 مگاپیکسلی ایفون 3GS در یک حالت ویدیویی ظاهر شد و قادر به ضبط فیلم با وضوح VGA (480p) بود. ایفون 3G گزینه ذخیره سازی 4 گیگابایتی را از بین برد و فقط در نسخه های 8 و 16 گیگابایتی در دسترس بود.

درست یک روز قبل از عرضه نسل دوم از گوشی های اپل یعنی ایفون 3G ، در تاریخ 10 ژوئیه 2008، اپ استور رسماً افتتاح شد. در نگاه شخصی من، عکسهای ثبت شده با گوشی گوگل پیکسل ۶ ماهیتی واقعگرایانه دارند که توجه من را به خود جلب کرده است، با اینکه میدانم اپل و سامسونگ تصاویر گرمتر و زندهتری را به ثبت رساندهاند.

ارتباطات ماهواره ای که به تلفن شما امکان می­داد موقعیت دقیق خود و بخشی مهم از یک نقشه و تجربه بهتر مسیریابی را داشته باشید. برای خرید گوشی آیفون بهتر است به فکر مدل های بالاتر باشید زیرا این مدل از گوشی دیگر در بازار موجود نیست. S در 3GS به معنای سرعت بود، زیرا تلفن قدرتمندتر و خوش دست گوشی آیفون خوب تر بود. یکی از مهم ترین ایراداتی که در نسخه آی او اس قبلی وجود داشت حذف اپلیکیشن نقشه گوگل و جایگزینی آن با اپلیکیشن نقشه ناقص و تقریبا ناکارآمد اپل بود، اما در انتشار نسخه جدید اپل توانست از پس حل این مشکل برآید.

بررسی آیفون 4s : ویژگی مهم این گوشی ، Siri ، دستیار صوتی هوشمند بود که در زمینه پرسیدن سوال ، ایجاد حس شوخ طبعی و دلجویی از شما، کار می­کرد. از آنجا که IOS تنها برای شرکت اپل است، به صورت پیشفرض تمام برنامههای مهم رویش نصب است و مانند گوشیهای اندروید نیستند که هر شرکت رابط کاربری خاص خود را بر روی گوشیها نصب کرده باشند. در گوشی آیفون 5 اپل، توانست عملکرد گوشی خود را با تراشه ای که خود ساخته بهتر بهینه سازد. اینطور هم که به نظر میرسد، اپل نمیخواهد از فناوری تشخیص چهرهی سهبعدی خود دست بکشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مقایسه ی گوشی آیفون 11 با سامسونگ s20 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.