گودرج در زمینه تأمین مالی مسکن ، ترازنامه 10000 کروری را در مدت 3 سال هدف گذاری می کند

بمبئی: گروه گودرج از طریق زیرمجموعه تازه تأسیس امور مالی مسکن ، گودرج مسکن مالی ، به تجارت خدمات مالی پرداخته است. با مالکیت Godrej Housing Finance ، این گروه به دنبال ایجاد یک تجارت بلند مدت و خرده فروشی خدمات مالی در هند است که هدف آن ایجاد ترازنامه 100000 کروری در سه سال آینده است.

برای شروع ، این شرکت فعالیت خود را در چهار بازار مهم بمبئی ، بنگالورو ، منطقه سرمایه ملی و پونا با وام در برابر دارایی ، وام های مسکن آغاز خواهد کرد و بعدا سبد محصولات خود را به وام های تجاری و شخصی گسترش خواهد داد. این شرکت با توسعه دهندگان از جمله Godrej Properties همکاری خواهد کرد تا تجربه مالی را به مشتریان جدید و جدید آنها ارائه دهد.

پیرودشا گودرج ، رئیس ، دارایی مسکن گودرج ، گفت: “گروه گودرج در سه سال آینده حدود 1500 کرور سرمایه به این تجارت وارد خواهد کرد.” وی افزود: “این اولین گام در مورد آنچه كه امیدواریم ستون مهم دیگری برای رشد گروه گودرج باشد ، خواهد بود. رسمیت فزاینده بخش املاک و مستغلات همراه با جابجایی در بازارهای مسکن و املاک و مستغلات مسکونی ، این موقعیت را به ویژه در لحظه فعلی جالب می کند. ”

به گفته وی ، این گروه به عنوان بزرگترین توسعه دهنده در فهرست عمومی كشور از نظر فروش ، بینش زیادی در زمینه املاك و مستغلات و تقاطع این بخش با خدمات مالی بدست آورده و امیدوار است كه مزایای زیادی را برای مشتریان املاك و مستغلات به همراه داشته باشد.

در ماه آگوست ، ET گزارش داده بود كه Pirojsha Godrej از نقش عملیاتی خود در Godrej Properties Ltd (GPL) خارج شده است تا ورود بلند پروازانه گروه را به بخش خدمات مالی از طریق Godrej Housing Finance هدایت كند.

شرکت مالی مسکن در نظر دارد تا کار خود را در وام های رهنی با شروع وام مسکن و به دنبال آن وام در مقابل دارایی (LAP) متمرکز کند. در آینده نزدیک ، این شرکت در تلاش است سبد محصولات خود را برای ارائه وام های تجاری و شخصی گسترش دهد ، از اکوسیستم های تجاری و اقتصادی گروه تولید برای ساخت این عمودی ها استفاده کند.

“ما معتقدیم که بازار مالی مسکن بسیار کم نفوذ و کمبود اعتبار دارد. این صنعت همچنین دچار پیچیدگی و پیچیدگی با شرایط پنهان و سفرهای طولانی مدت مشتری است. هدف ما اصلاح این مسئله و ارائه طرحی کاملاً شفاف و شفاف از تجارت است. ”گفت: مانیش شاه ، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت امور مالی مسکن گودرج.

به گفته وی ، این شرکت قصد دارد وام مسکن سفارشی را بر اساس نیازهای مسکن ، توانایی مالی و راحتی آنها در اختیار مشتریان قرار دهد.

این شرکت علاقه مند به رشد تجارت خرده فروشی است و ممکن است به این زودی ها به سرمایه گذاری توسعه دهندگان نپردازد.

Godrej Housing Finance به دنبال ارائه انعطاف پذیری است تا مشتریان بتوانند خود را برای پرداخت سهم و برنامه اقساطی خود تنظیم کنند ، قیمت های رقابتی را با کمترین نرخ بهره از 6.69٪ و با استفاده از تصمیم گیری مبتنی بر داده به مشتریان خرد بخش و وام های سفارشی ارائه دهند. .