کمیته طلبکاران در DHFL احتمالاً مهلت حل و فصل بدهی را یک ماه تمدید می کند

کمیته طلبکاران در DHFL احتمالاً مهلت حل و فصل بدهی را یک ماه تا فوریه سال آینده تمدید می کند
سال برای ارزیابی و ارزیابی آخرین دور پیشنهادات که ممکن است کاملاً متفاوت از پیشنهادهای گذشته باشد.

وام دهندگان روز سه شنبه برای بحث در مورد پیشنهاد تمدید که به زودی برای رأی گیری برگزار می شود ، ملاقات کردند ، سه نفر با اطلاع از موضوع به ET گفتند.

منابع گفتند ، این پیشنهاد با استناد به افزایش پیچیدگی های پیشنهادهای رقابتی و شکایت از طرف بانک ملی مسکن ، به دادگاه حقوقی شرکت ملی بمبئی ارائه می شود.

“ما به دلیل Covid و تمدید مهلت پیشنهادات ، وقت خود را از دست داده ایم. طی سه تا چهار روز آینده به رای گذاشته خواهد شد. »

در شرایط عادی ، قرار بود حل و فصل بدهی در اوایل سال آینده تکمیل شود.

“ما می خواهیم جدول زمانی را در چارچوب مقررات تنظیم کنیم و با تاخیرهای احتمالی ناشی از دادخواهی مقابله کنیم. ما می خواهیم این روند را با در دست داشتن چند روز به پایان برسانیم. ”

مدیر (DHFL) قبلاً نامه های رسمی خود را برای چهارمین پیشنهاد دهنده مالی وام مسکن ارسال کرده و برای چهارمین بار به دنبال پیشنهادات خرید مجدد بوده است. خریداران احتمالی باید تا 14 دسامبر پاسخ دهند.

وام دهندگان DHFL انتظار دارند گروه Adani و Oaktree Capital پیشنهادات جدیدی ارائه دهند. ET در 7 دسامبر گزارش داد ، گروه پیرامال ، یکی از چهار گروه باقی مانده تا دور سوم ، هنوز در مورد نوع پیشنهادی اطمینان ندارد. وام دهندگان انتظار دارند که دور چهارم پیشنهادات قیمت پیشنهادی را حدوداً افزایش دهد 5-10

ظاهراً برخی از پیشنهاد دهندگان پس از جستجوی “دور نهایی” پیشنهادات برای اولین بار ، دلیل منطقی جستجوی پیشنهادات را برای چهارمین بار زیر سوال بردند ، زیرا یک مدیر اجرایی از این تحولات آگاه است.

در دور چهارم پیشنهادات ، خریداران بالقوه می توانند برای هر یک از این چهار دسته پیشنهاد دهند: کل شرکت ، دارایی های خرده فروشی ، وام های عمده فروشی و پروژه های توان بخشی در محله های فقیرنشین.