کرم ضد لک و روشن کننده پوست فور اور بلوم

کرم ضد لک و روشن کننده – سی گل یکی از قدیمیترین شرکتهای تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است و با قدمت طولانی و با کیفیت بسیاری توانسته جایگاه خود را در میان مشتریان طی این سالها به خوبی حفظ کند. این محصول در برابر چین و چروک و لکههای پوستی عملکرد خوبی داشته و یک کلاژن ساز درجه یک کرم ضد لک رتینول است. ضمن اینکه، توجه داشته باشید که لکههای پوستی طی یک بازه زمانی طولانی به وجود آمده اند؛ بنابراین درمان آنها نیز زمانبر بوده و در عرض چند روز نمی توان همه آنها را از بین برد. هر نوع لک پوستی نیاز به لک بر متفاوتی دارد بنابراین بدون مشورت با متخصص این زمینه اقدام به خرید کرم ضد لک قوی نکنید.

بنابراین نیازی به نگرانی و پریشانی بابت بروز این لکهها نیست. طول دوره ی درمان این کرم بسته به نوع لک و وسعت لک های پوستی بین هشت تا دوازده هفته می باشد. با لایه برداری ملایمی که دارد به مرور زمان لک را از بین میبرد. فقط کافی است این روند را تا زمان بهبودی آن و رسیدن به یک پوست سالم و شاداب ادامه دهید. وجود ترکیبات ازرشمندی مثل ویتامین c پایدار، عصاره ریشه لیکورس، هیالورونیک اسید، عصاره گیاه بلیس پرنیس و عصاره گیاه سافورا ژاپونیکا علاوه بر رفع موثر لک ها و تیرگی های پوست با تخریب اثرات مضر رادیکال آزاد به عنوان یک ضد آفتاب از پوست تان محافظت می کند.

ضد لک ملازکس با استفاده خاصیت سینرژیسمی در مواد تشکیل دهنده خود (خاصیت سینرژیسمی باعث جذب سریع و تاثیرگذاری بیشتر میشود) به عنوان یک محصول اثر بخش و تضمین شده در زمینه بهداشت پوست معرفی شده که بدون دارا بودن مواد آلرژی زا علاوه بر رفع تدریجی لک های پوستی ناشی از افزایش سن، تغییرات هورمونی، تاثیرات منفی برخی داروها و همینطور اشعه های مضر خورشید تیرگی های ناشی از اپیلاسیون، لایه برداری و لیرز را هم به راحتی برطرف می کند. اگر صورتتان لک ندارد و فقط کمی تیره شده استفاده از این کرم هم میتواند تیرگی پوست را از بین ببرد و هم در طولانی مدت از ایجاد لک با افزایش سن پیشگیری کند.

سلام خسته نباشید من بچه شیر میدم آیا بربچه ام ضرر داره اگه استفاده کنم بچه ام ۷ ماهشه. سلام ، وقت شما بخیر ، لطفا جهت آگاهی از نحوه خرید به صورت اینترنتی یا کارت به کارت بخش نحوه خرید از نسل زیبا را از اینجا مشاهده کنید. مراحل روزانه مراقبت از پوست را می توانید از اینجا ببینید. برای مشاهده اطلاعات کامل محصول اینجا کلیک کنید. مکانیزم اثر کوجیک اسید برای درمان لک به این صورت است که جلوی رسیدن مواد لازم برای تولید رنگدانه های پوست (ملانین) را می گیرد.