کارت sbi: این #ApnepanWaaliDiwali فراتر از کلمات است: با استفاده از کارت SBI برای عزیزان خود # برق بزنید

این دیوالی به هیچ یک شبیه نیست. جشن یک درجه پایین است اما شیرینی های تهیه شده در آشپزخانه یکسان است. در حالی که افرادی که از این افراد استفاده می کنند احتمالاً کمتر از قبل هستند ، روحیه خیلی بیشتر از لبخند ایجاد می شود. با این حال ، زیرمجموعه روح این جشنواره را کم رنگ نکرده است. در این مواقع ، مردم قدرت مهربانی و همدلی را برای جلوگیری از کمک به مستضعفان نشان داده اند. همه ما از این موضوع آگاه بوده ایم که چه تعداد از افراد برای اطمینان از دریافت کمک های مورد نیاز جوامع مختلف ، آن مایل را طی کرده اند. مردم دیده اند که در حالی که امسال توپی های منحنی در اندازه های مختلف را به پایان رسانده است ، آنها می توانند مشکلات را برای هر کسی که می توانند برطرف کنند.

این فکر در آخرین فیلم دل انگیز SBI Card به زیبایی بیان شده است که در آن یک زوج جوان و مدرن یک تلفن هوشمند به راننده خود هدیه می دهند تا اطمینان حاصل شود که دخترش قادر به تحصیل در اینترنت است و آنها رابطه خود را با این ژست متفکر پرورش می دهند. ارتباطات نیاز به مراقبت دارد و این فیلم با پیام پرطنین خود لبخندی را به وجود می آورد.

https://www.youtube.com/watch؟v=_rLv7KMbHRg

این #ApnepanWaaliDiwali ، این فرصتی است که ما می توانیم نشان دهیم که چقدر به افرادی در زندگی خود که سکوت آن را آسان کرده اند اهمیت می دهیم. چه کارگران ضروری ، چه کمکهای روزمره و یا حتی راننده شما ، همه فراتر از این عمل می کنند تا اطمینان حاصل کنند که از یک روزمره عادی و یک خواب شبانه آرام در این شرایط سخت لذت می برید. و این دیوالی ، می توانید به آنها پس دهید و نشان دهید که برای آنها ارزش قائل هستید. در سال 2020 ، مطمئناً مراقبت بسیار کمی متفاوت به نظر می رسد. زمانهایی که هدیه فقط بخاطر آن رد و بدل شده بود ، گذشته است و گرنه یک جعبه شیرین کافی است. اکنون بسیاری از تفکرات و همچنین توجه وجود دارد. SBI Card برای کمک به مردم برای کمک به خانواده ، دوستان و کسانی که روزانه به آنها کمک می کنند مجموعه ای از بیش از 1000 پیشنهاد را در 2000+ شهر فراهم کرده است. این موارد در مناطقی مانند مد و سبک زندگی ، جواهرات ، وسایل الکترونیکی ، موبایل ، بازارهای آنلاین ، فروشگاه های بزرگ و موارد دیگر وجود دارد! برخی از مارک های برجسته ای که وارد بازار شده اند شامل آمازون ، AJIO ، Pantaloons ، Fabindia ، Samsung ، Grofers ، Caratlane ، Swiggy ، Home Center ، Joyalukkas ، Helios ، Kalyan Jewellers ، LG ، Reliance Jewels ، Tata CLIQ و غیره هستند. حتی اگر سال کاملاً آبی بوده باشد ، لازم نیست که فصل جشن همان باشد.

یکی دیگر از مزایای خرید با SBI Card این است که شما می توانید از طریق EMI در 84500 بازرگان و در فروشگاه های 1.3 لک خرید کنید. خریداران می توانند از EMI در 14 مارک در بخش الکترونیک و موبایل بدون هزینه اضافی استفاده کنند.

ما در مواقعی زندگی می کنیم که مراقبت فراتر از کلمات است و مردم می توانند از این پیشنهادات برای کمک به فرد نیازمند استفاده کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک هفته از آنها سهمیه می گیرید ، لبخند را بر لبهای خود تصور کنید یا به آنها کمک کنید تا به یک تلفن هوشمند بهتر ارتقا پیدا کنند تا فرزندانشان بتوانند کلاسهای آنلاین خود را ادامه دهند. این فرصت شماست تا با این پیشنهاد دیپاوالی # درخشش در زندگی خود داشته باشید.

بنابراین ، اگر در فکر ولگردی و قانونی خریدهای بی نظیر بوده اید ، به راز نحوه صرف هزینه بیشتر و پس انداز بیشتر واقف هستید! بعد از همه ، فصل مهربانی همیشه باقی می ماند. و همینطور یک لبخند سپاسگزارانه.