کابینه فعالیت عمومی WiFi را برای ایجاد تصویب باند پهن پاک می کند

با حمایت كابینه اتحادیه از درخواست تنظیم كننده بخش برای تقویت نفوذ باند پهن در سراسر كشور از طریق مسیر WiFi عمومی با استفاده از اشخاص غیرمجاز ، به زودی میلیون ها مشتری تشنه داده در سراسر هند از سرعت بارگیری بالا و تجربه فیلم با كیفیت لذت خواهند برد ، چیزی شبیه PCO مدل قدیمی

هیئت دولت روز چهارشنبه با استفاده از مدل جمع آوری شده با استفاده از Trai تصویب کرد که زمینه را برای دسته های جدید دفاتر داده عمومی (PDO) ، تجمع دفاتر اطلاعات عمومی (PDOA) و ارائه دهندگان برنامه برای ارائه خدمات WiFi عمومی بدون مجوز فراهم می کند. “راوی شانکار” وزیر مخابرات ، “کابینه پروژه WiFi عمومی PM-WANI را که باعث ایجاد یک انقلاب باند پهن در هند و قدرت بخشیدن به زندگی هندی های عادی می شود ، پاک کرد ، دقیقاً مانند مدل PCO دهه های گذشته که باعث گسترش گسترده خدمات اساسی تلفن شد.” پراساد جمعه گفت.

وزیر گفت ، یک پسر روستایی ، بدون دسترسی به کتاب های گران قیمت ، اکنون می تواند کتاب الکترونیکی را با استفاده از WiFi عمومی بارگیری کند. گرچه قیمت خدمات عمومی WiFi عمومی به عهده نیروهای بازار است. وی گفت ، گروه های پیشنهادی PDO نیازی به مجوز ندارند و همچنین مجبور به پرداخت هزینه ورود یا گذراندن مراحل ثبت نام نخواهند بود. تجمع کنندگان ، که از نزدیک با PDO ها و ارائه دهندگان برنامه همکاری خواهند کرد ، هرچند ظرف یک هفته پس از ارائه برنامه ، ثبت می شوند.

تصویب هیئت دولت برای پروژه WiFi عمومی فقط یک روز پس از آن انجام شد که نخست وزیر نارندرا مودی بر عزم دولت برای تقویت نفوذ اینترنت در سراسر کشور از طریق گسترش گسترش اتصال باند پهن خط ثابت و کانون های WiFi عمومی تأکید کرد. این تصمیم با تأخیر بسیار حیاتی است زیرا WiFi عمومی به عنوان یک راننده باند پهن انبوه حتی پس از گذشت چهار سال از زمان تبدیل شدن به یک واژه سرگرم کننده در انواع مختلف ، کار خود را نکرده است. تعداد نقاط داغ WiFi در حال حاضر در سرتاسر هند تقریباً 100000 نفر است که بسیار کمتر از اهداف 5 میلیون نفر تا سال 2020 و 10 میلیون نفر تا سال 2022 تعیین شده توسط سیاست ارتباطات دیجیتال ملی ، 2018 است.

تنظیم کننده بخش در ابتدا مدل تجمع دهنده ، شامل PDOA ها را برای ارائه خدمات WiFi عمومی تقریباً چهار سال پیش توصیه کرده بود. حتی پیشنهاد شده بود که چنین تجمع هایی با کارآفرینان کوچک ، طبقه بندی شده به عنوان PDO ، که مکان های استقرار چنین WiFi گسترده را فراهم می کنند ، کار کنند.

در حالی که ارائه دهندگان خدمات باند پهن و تلفن های مخابراتی بر سر کاربرد این فناوری به شدت تقسیم شده بودند ، فعالیت عمومی Wi-Fi در تمام این سال ها به آتش کشیده شده بود. Telcos گفته بود ، با توجه به نرخ پایین داده و نگرانی های امنیتی ، مورد WiFi عمومی وجود ندارد. اما ارائه دهندگان خدمات باند پهن این موضوع را رد كردند و اظهار داشتند كه با افزایش تقاضای داده ها ، دسترسی به WiFi پشتیبان عمومی به خوبی می تواند شبكه های تلفن همراه كشیده را در حصول اطمینان از یك كیفیت باند پهن باند درجه ویدیو تکمیل كند.