چه می شود اگر شما بیشتر از بدن خود زنده بمانید! برای بازنشستگی آماده شوید

وقتی صحبت از طول عمر باشد، عواملی که منجر به موفقیت می شوند متفاوت و غیر شهودی هستند. اصلاح طلبان سیاسی پیشگام جهان برای دهه ها با هم کسانی نیستند که بهترین ایده های اصلاحات را داشتند. بلکه آنها همان معدود رهبران جهانی هستند که همچنان با اراده قوی باقی مانده اند و بدون از دست دادن انرژی حتی بیش از دو دهه به انجام اصلاحات ادامه می دهند. آن رهبران در جهت جدیت خصوصی کار می کردند و فقط به کاریزمای عمومی راضی نبودند. این چیزی است که در یک سفر طولانی کمک کرد. کره جنوبی، سنگاپور، تایوان نمونه هایی از معدود اقتصادهای معجزه آسا هستند.

افرادی که دورتر می دوند، کسانی هستند که دویدن را بیشتر از هدف یا مقصد دوست دارند. علاوه بر این، کلید دویدن در مسافت های طولانی سرعت است. ماراتن‌های موفق سریع‌ترین دویدن خود را انجام نمی‌دهند، آن‌ها درست زیر آستانه بحرانی می‌دوند که بدنشان می‌تواند ساعت‌ها دویدن را تحمل کند.

مسیر تولید ثروت برای بازنشستگی – پیشرفت ها و پیشرفت ها

در بیشتر فعالیت‌ها، موفقیت ترکیبی از پیشرفت‌ها و پیشرفت‌ها است. Build-up چیزی است که به طور پیوسته جمع می شود و به راحتی می توان آن را سه ماهه، ماه به ماه مشاهده کرد. پیشرفت چیزی شبیه حل پازل است. تلاش زیادی وجود دارد که برای مدتی کاری انجام نمی دهد، اما هر از چند گاهی بینشی وجود دارد که منجر به یک جهش ناپیوسته می شود – اسکات اچ یانگ

ذهنیت خلق ثروت در دوره بسیار طولانی با دو چیز کمک می کند

  • اعتقاد به این که سرمایه گذاران افق طولانی و با نظم و انضباط بالایی دارند و به بازده 6 ماهه و 1 ساله حساسیت ندارند. بنابراین، جدا از اینکه سهام نگهدارنده دارای قابلیت پیش‌بینی سود است، سهام‌هایی که چرخه‌هایی را طی می‌کنند نیز می‌توانند در ضخامت و نازک بودن خود نگهداری شوند. این تا زمانی است که اعتقاد بیشتر FM و همچنین روندهای بزرگتر در شرکت وجود داشته باشد.
  • سهام‌های پیشرو سهام‌هایی هستند که در آنها صبر زیادی از خود نشان می‌دهید در حالی که پیشرفت‌ها و تغییرات کوچک در شرکت ادامه می‌یابد اما سهام برای مدتی کاری انجام نمی‌دهد. در حالی که مدیر پورتفولیو نسبت به دارایی های موفقیت آمیز خود صبور است، به همان اندازه مهم این است که به طور کامل از خراب شدن خودداری کند و تنها زمانی که تضمین معقول وجود دارد شروع به تشکیل افشاگری کند.

“کسب و کارها برای مدت طولانی تری مرتبط باقی می مانند” برای سهامی که از آنجایی که ثبات بازدهی انتظار می رود بسیار مهم است. «جلوگیری از خرابی، بقا و حضور طولانی‌تر در بازی» برای سهامی که انتظار می‌رود پیشرفت‌ها یا ایجاد آلفا در آن‌ها اتفاق بیفتد، حیاتی است. این فرآیند فکری برای صندوق پس انداز بازنشستگی تاتا است

صندوق های متقابل راه حل گرا – یک گزینه
مسیر ایجاد یک مجموعه برای بازنشستگی دارای یک مسیر حقوق صاحبان سهام و / یا مسیر بدهی است. نمایه بازده ریسک گزینه‌هایی مانند PPF / EPF / VPF مبتنی بر بدهی با دوره‌های قفل بسیار بالا هستند، اگرچه برخی پنجره‌های برداشت مشروط در دسترس است. تا 2.5 میلیون روپیه سهم کارمند، پرداخت بهره EPF / VPF معاف از مالیات است. در مورد PPF، حداکثر مشارکت می تواند 1.5 میلیون روپیه برای بهره مندی از مزایای مالیاتی تحت فصل 80 C باشد. PPF نرخ بهره جذابی را ارائه می دهد، ابزار بدهی عالی برای بلندمدت است، می تواند به صرفه جویی در مالیات کمک کند، و از پس انداز محافظت می کند.

صندوق پس انداز بازنشستگی تاتا – طرح پیشرو یک راه عدالت محور به منظور ایجاد مجموعه بازنشستگی با تخصیص 100 درصد حقوق صاحبان سهام است. قفل اجباری 5 ساله مزایای کمی طول عمر را برای مدیر صندوق ارائه می دهد، در حالی که دوره قفل آن چندان طولانی نیست تا به عنوان یک عامل بازدارنده برای تعهد نسبت به مقادیر زیاد سرمایه گذاری عمل کند. تأثیر مالیات فقط بر بازخرید در قالب سود سرمایه وارد می شود.
مسیر سر خوردن از قبل دوخته شده – با 3 طرح موجود در صندوق پس انداز بازنشستگی تاتا – مترقی، متوسط ​​و محافظه کار، سرمایه گذار می تواند یک تسهیلات سوئیچ خودکار را انتخاب کند تا با افزایش سن به گزینه هایی با تخصیص سهام پایین تر برود. این مسیر سرخوردن برای او از قبل دوخته شده است تا از تخصیص دارایی در یک دوره بسیار طولانی مراقبت کند. تسهیلات برداشت سیستماتیک را می توان برای مبلغ ثابت یا درصد معینی از صندوق به صندوق پیوست کرد.

کلام پایانی
هدف اصلی صندوق پس انداز بازنشستگی تاتا – طرح پیشرو مدیریت پول از منظر دوره بسیار طولانی است. این صندوق روندهای بزرگتر و بلندمدتی مانند افزایش درآمد سرانه، باند بلند ذاتی کسب و کارها، تغییر ترجیحات مصرف کننده، مشتاق تر شدن مصرف کنندگان، تغییرات کلان اقتصادی و غیره را به تصویر می کشد. شماره. احتمال بازده تعدیل شده ریسک بهتر با نگهداری هر دو مجموعه شرکت – یکی با ثبات بازده و مجموعه دیگر ایجاد آلفا اما بسیار خوب در محدوده پایداری بلندمدت بیشتر به نظر می رسد.

تصویر (20)ET Spotlight

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در این مقاله ماهیت شخصی دارد و به هیچ وجه سعی در پیش بینی بازارها یا زمان بندی آنها نیست. نظرات بیان شده فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و هیچ گونه مشاوره سرمایه گذاری، حقوقی یا مالیاتی تلقی نمی شود. مسئولیت هر اقدامی که توسط شما بر اساس اطلاعات مندرج در اینجا انجام شود به تنهایی بر عهده شماست و مدیریت دارایی تاتا به هیچ وجه مسئولیتی در قبال عواقب چنین اقدامی توسط شما نخواهد داشت. لطفاً قبل از سرمایه گذاری با توزیع کننده صندوق سرمایه گذاری مشترک خود مشورت کنید. نظرات بیان شده در این مقاله ممکن است در پرتفوی طرح صندوق مشترک تاتا منعکس نشود. نظرات بیان شده بر اساس سناریوی فعلی بازار بوده و قابل تغییر است. هیچ بازده تضمین شده یا تضمینی تحت هیچ یک از طرح های صندوق سرمایه گذاری مشترک تاتا وجود ندارد.

سرمایه گذاری های صندوق متقابل در معرض خطرات بازار است، تمام اسناد مربوط به طرح را به دقت بخوانید.