پیشوند “0” برای همه تماس های تلفن ثابت از طریق تلفن همراه از 15 ژانویه: وزارت ارتباطات

KOLKATA: وزارت ارتباطات روز چهارشنبه گفت همه کاربران تلفن ثابت در سراسر هند از 15 ژانویه برای تمام تماس های خروجی با شماره تلفن های موبایل باید پیشوند “0” داشته باشند.

“تمام تماس های ثابت به تلفن همراه از 15 ژانویه 2021 با پیشوند” 0 “شماره گیری می شوند و هیچ تغییری در برنامه شماره گیری از ثابت به ثابت ، تلفن همراه به ثابت و تلفن همراه به تلفن همراه ایجاد نمی شود وزارتخانه در بیانیه رسمی گفت:

وزارت مخابرات (DoT) ، در بخشنامه ای به تاریخ 20 نوامبر ، پیش از این 1 ژانویه را به عنوان تاریخ اجرای برنامه شماره گیری جدید برای تماس های ثابت از طریق تلفن همراه تعیین کرده بود و از توصیه های تنظیم کننده بخش پشتیبانی می کرد.

وزارت ارتباطات پیش بینی می کند تغییر در برنامه شماره گیری تماس ثابت از طریق تلفن همراه برای آزادسازی منابع شماره گذاری کافی برای خدمات تلفن همراه در میان افزایش مداوم در پایگاه کاربران تلفن همراه هند و سقوط در ارتباطات بی سیم.

این گزارش افزود: “پیش بینی می شود تقریباً 2539 میلیون سری شماره گذاری تولید شود … می توان در آینده ارتباطات بیشتری اضافه كرد كه برای مشتریان موبایل كاملاً مفید خواهد بود.”

دولت تلفن های مخابراتی را راهنمایی كرده تا اطمینان حاصل كند كه اعلامیه های خودكار مناسب در تمام سوئیچ های خط ثابت قرار می گیرد تا به كاربران تلفن ثابت یادآوری كند در صورت فراموش كردن هرگونه تماس با شماره تلفن همراه با “0” را از قبل رفع كنند.

در ماه مه ، Trai به DoT توصیه کرده بود که همه تماس ها از شماره تلفن های ثابت به تلفن های همراه با “0” از قبل ثابت شود ، و گفت که چنین حرکتی 2544 میلیون منبع شماره گذاری اضافی برای خدمات تلفن همراه ایجاد می کند.