هند چین اخبار: هند مالیات ضد دامپینگ محصولات فولادی از چین ، ایالات متحده را تمدید می کند

هند برای واردات محصولات مسطح نورد سرد از فولاد ضد زنگ با عرض 600-1250 میلی متر و بالاتر از 1250 میلی متر استفاده غیر بونافید ، از چین ، کره ، اتحادیه اروپا ، آفریقای جنوبی ، تایوان ، تایلند و کشورهای دیگر ، دامپینگ دامپینگ را تمدید کرده است. ایالات متحده ، تا 31 ژانویه 2021.

این تمدید را هیئت مرکزی مالیات های غیرمستقیم و گمرک (CBIC) از طریق ابلاغیه ای به تاریخ 3 دسامبر اعلام کرده بود.

این عوارض برای اولین بار در سال 2015 وضع شد و از سپتامبر 2020 توسط اداره کل درمان های تجاری (DGTR) در دست بررسی بود. CBIC در اعلان اعلام کرد که این تمدید پس از درخواست DGTR ، که تحقیقات بازنگری غروب خورشید در مورد واردات را انجام داده بود ، اعطا شده است برخی از محصولات فولاد ضد زنگ وارداتی از چین ، کره جنوبی ، اتحادیه اروپا ، آفریقای جنوبی ، تایوان ، تایلند و ایالات متحده آمریکا.

Jindal Stainless Limited ، Jindal Stainless (Hisar) Limited و Jindal Stainless Steelway Ltd احتمال ادامه یا تکرار دامپینگ محصولات مسطح نورد سرد از فولاد ضد زنگ و در نتیجه صدمه به صنعت داخلی را ادعا کرده بودند و درخواست بازبینی و ادامه آن را داشتند. وظیفه ضد دامپینگ ، ET در ماه اکتبر گزارش کرده بود.

این شرکت ها ادعا کرده بودند که باید با چین به عنوان یک اقتصاد غیر بازاری رفتار شود.

چین اصرار داشته است که به عنوان “اقتصاد بازار” رفتار شود و تا همین اواخر درگیر اختلافاتی در سازمان تجارت جهانی با ادعای وضعیت بود که توانایی شرکای تجاری خود را برای تلافی با عوارض بالاتر از واردات ارزان چین و اختلافات تجاری.

در اصطلاح تجارت بین الملل ، دامپینگ هنگامی اتفاق می افتد که یک کشور یا یک شرکت کالایی را با قیمتی کمتر از قیمت آن محصول در بازار داخلی خود صادر کند.

دامپینگ بر قیمت محصولات در کشور وارد کننده تأثیر می گذارد و بر حاشیه و سود بنگاه های تولیدی تأثیر منفی می گذارد.