همه چیزهایی که در مورد کرم ضد چروک، مضرات و معایب آن باید بدانید

این کار را به وسیله کرمهای ضد آفتاب با SPF مناسب و استفاده از پوشش مناسب مانند پوشیدن لباس و کلاه می توان انجام داد اگر قبلا تماسهای طولانی با نور خورشید وجود داشته و آثار خود را به جای گذارده است، استفاده از کرمهای حاوی رتینوئید، کرمهای لایه بردار و کرمهای حاوی آنتیاکسیدان توصیه می شود.

در این میان، بازار کرمها، اسپریها و آمپولهای ضد پیری پوست بسیار داغ شده است، ولی آیا واقعا این مواد کارساز هستند؟ دو نوع چروک اصلی وجود دارد:نوع اول چروکهایی که ناشی از انقباض ماهیچههای زیرین پوست است، مانند خطوطی که روی پیشانی یا اطراف دهان ایجاد می شود. یکی ار کرم های ضد چروک کرم دی دی است که در واقع یک سوپر کرم است که با تاکید بر خاصیت ضد چروک و ضد پیری، چروک های شما را کم کم محو می کند.

با بالا رفتن سن، کاهش بافتهای پشتیبانیکننده پوست همراه با کاهش حجم استخوان، عمق چروکها را بیشتر نمایان می سازد. همین امر باعث پیری و بروز چین و چروک بر روی پوست خواهد شد. بهترین روش برای کند کردن روند پیری پوست چیست؟ روند پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق میافتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را تسریع می کنند.امروز همه مردم دنبال راهی هستند تا از پیری پوستشان جلوگیری کنند و یا حتی هر روز خود را جوانتر از روز پیش نشان دهند. از ویژگیهای این محصول به ویتامین E، تأمین رطوبت و مراقبت از پوست در ساعات استراحت بدن، افزایش سطح کلاژن و الاستین پوست میتوان اشاره کرد.

همچنین حاوی 10% ویتامین C پایدار میباشد که علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی سبب تحریک فیبروبلاستها برای سنتز کلاژن میشود و دارای خواص روشن کنندگی نیز میباشد. دلیل ظهور این نوع چروکها، از دست رفتن کلاژن و بافت کششی پوست است. بافت همبند بین پوست نازک می شود و این موضوع موجب ایجاد سلولیت در زیر پوست می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم ضد چروک تکسو وب سایت خود باشید.