نمایشگاه هانوفر: در یک سال بدون نمایشگاه تجاری ، آلمان این کار را سخت انجام می دهد

مدیران تشییع جنازه باید منتظر اجتماع بزرگ خود باشند. اسباب بازی سازی ، سوارکاری و وگان نیز همین طور خواهد بود.

همه آن گروه ها و بسیاری دیگر برنامه ریزی شده بود که در ماه های اخیر نمایشگاه های تجاری در آلمان برگزار شود. اما این آیین های زندگی تجاری ، فرصتی برای مردم برای معامله ، بررسی رقابت و ارتباط با دیگران در همان زندگی ، در بحران است.

لغو گسترده نمایشگاه ها برای هتل ها ، رستوران ها و رانندگان تاکسی در سراسر جهان ، به ویژه در آلمان ، فاجعه بار است. این کشور دارای چهار مکان از 10 مکان تجاری بزرگ جهان است که بیش از هر کشور دیگری است.

نمایشگاه های تجاری حداقل از قرون وسطی که بازرگانان در شهرهایی مانند لایپزیگ برای تجارت شراب ، پوست ، غلات و شایعات گردهم می آمدند ، نقشی اساسی در زندگی اقتصادی آلمان داشته اند. اولین نمایشگاه هانوفر در سال 1947 ، ویترین ابزارهای ماشین آلات و سایر کالاهای صنعتی ، به عنوان یک نقطه عطف در احیای اقتصادی آلمان پس از جنگ جهانی دوم شناخته شد. این نمایشگاه بیش از 700000 مشتری بالقوه از سراسر جهان را به خود جلب کرد و به اتصال مجدد آلمان به اقتصاد بین المللی کمک کرد.

این بیماری همه گیر برگزار کنندگان را مجبور به خراشیدن نمایشگاه هانوفر امسال و همچنین ده ها رویداد کوچکتر مانند VeggieWorld در مونیخ ، نمایشگاه بین المللی اسباب بازی در نورنبرگ و Horse & Hunt در هانوفر کرد.

طبق یک موسسه پژوهشی Ifo در مونیخ ، در یک سال خوب ، نمایشگاه ها 28 میلیارد یورو یا 33 میلیارد دلار درآمد برای مراکز همایش های آلمان ، هتل ها ، رستوران ها ، خطوط هوایی و ارائه دهندگان خدمات مختلف ایجاد می کنند.

این درآمد تا حد زیادی تبخیر شد و ضررهای دیگری نیز وجود داشت که کمی کردن آنها غیرممکن است: دستوراتی که هرگز گرفته نشده ، مشارکت هرگز شکل نگرفته و ارتباطات جدید برقرار نشده است.

یان لورچ ، مدیر ارشد فروش Vaude ، سازنده آلمانی لباس و پوشاک در فضای باز که به طور معمول در نمایشگاه صنعت ورزشی ISPO در مونیخ و نمایشگاه صنعت دوچرخه سواری Eurobike در Friedrichshafen حضور داشت ، گفت: “آنها ویترین هستند.” آلمان

لورچ گفت که این نمایشگاه ها علاوه بر راهی برای ملاقات با خرده فروشان ، فرصتی برای فراگیری موضوعاتی مانند آخرین نرم افزارهای زنجیره تأمین بود.

وی گفت: “شما در مدت زمان کوتاهی با افراد زیادی ملاقات می کنید.” “شما چیزهایی را یاد می گیرید که در غیر این صورت نمی دانستید.”

کنوانسیون ها محرک کم ارزش رشد اقتصادی در سراسر جهان هستند که مسئول حدود 1.3 میلیون شغل هستند. طبق اعلام انجمن جهانی صنعت نمایشگاه در پاریس ، نمایشگاه های تجاری در سال 2018 به میزان درآمد جنرال موتورز 137 میلیارد دلار درآمد کسب کردند.

اما درآمد امسال پس از لغو رویدادهایی مانند کنگره جهانی موبایل (که در سال 2019 بیش از 100000 بازدید کننده را به خود جلب کرد) در بارسلون ، اسپانیا یا نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت (که بیش از 750،000 )

برخی از نمایشگاه ها وقتی که همه گیر باعث می شد گردهمایی های زنده غیر قابل توصیه باشد ، به صورت آنلاین حرکت می کنند. پس از لغو Leben und Tod ، یا زندگی و مرگ ، یک رویداد صنعت تشییع جنازه که معمولاً در فرایبورگ آلمان برگزار می شد ، برگزارکنندگان به اینترنت مراجعه کردند. آنها سخنرانی های مستقیم خود را در موضوعاتی مانند “ترس از مرگ” و “آماده سازی دفن: کدام کفش برای سفر نهایی” پخش کردند.

اما رویدادهای مجازی هتل ها یا رستوران ها را پر نمی کند ، یا کارهایی را برای نجارانی که نمایشگرهای غالباً پیچیده شرکت را می سازند فراهم می کند که هزینه آنها به راحتی یک خانه است.

یان کالبفلیش ، مدیر اجرایی FAMAB ، سازمانی که نمایندگی شرکت هایی است که نمایشگرها ، سرویس دهنده های غذا و سایر ارائه دهندگان خدمات را معرفی می کنند ، گفت: “بسیاری از شرکت ها در آستانه ورشکستگی قرار دارند.” وی گفت ، برنامه های كمك دولت برای مشاغل كوچك اگر فروش شما 30٪ كاهش یابد ، اما اگر 80٪ كاهش یابد ، كمك نمی كند.

در حال حاضر علائمی وجود دارد که نشان می دهد حتی پس از در دسترس بودن واکسن ، بیماری همه گیر باعث ایجاد زخم های دائمی در صنعت نمایشگاه می شود. نمایشگاه اتومبیل ژنو در آخرین لحظه مارس لغو شد و برگزارکنندگان قبلاً مراسم سال آینده را لغو کرده اند. آینده این نمایشگاه که زمانی یکی از اصلی ترین رویدادهای تقویم صنعت خودرو بود ، نامشخص است ، تا حدی به دلیل این که شرکت های خودروساز شروع به سال کرده اند که آیا این نمایشگاه ارزش هزینه قابل توجهی را دارد که برای خودروسازان بزرگ می تواند میلیون ها دلار باشد.

نگرانی بزرگ صنعت نمایشگاه این است که شرکت ها کشف خواهند کرد که می توانند بدون نمایشگاه های تجاری این کار را انجام دهند. همانطور که هر کسی که تا به حال در یکی از آنها شرکت کرده است می داند ، آنها می توانند ماراتن های دوست یابی سریع شرکت ها را که کوتاه خواب هستند و طولانی مدت آن را به دلیل مشروبات الکلی و غذای نامطبوع خسته می کنند.

“نوشیدن بیش از حد است. شما با قهوه و پاننیس تست شده زندگی می کنید. “، کریستف مگنوسون ، نویسنده داستان که به طور منظم در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ، رویداد برتر صنعت چاپ ، حضور دارد ، گفت. “پس از آن همه بیمار هستند.”

نظرسنجی موسسه Ifo نشان داد که تقریبا نیمی از شرکت های آلمانی با حداقل 500 کارمند می خواهند هزینه های نمایشگاه ها را کاهش دهند و جلسات بیشتری را به صورت آنلاین برگزار کنند. اما هورست پنزکوفر ، اقتصاددان این مituteسسه ، گفت که نمایشگاه ها برای شرکت های کوچکتر که توانایی خرید نیروهای فروش بین المللی را ندارند ، همچنان مهم است.