نقش شاتون و پیستون خودرو و نشانه های خرابی

پیستون خودرو از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)،زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود ۴۵۰/۰ کیلو گرم (۱پوند)است.دامنه یا قسمت پایین پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کاهش یابد و هم جا برای وزنه های تعادل میل لنگ باز شود. 2. تسمه تایم های اصلی به هیچ عنوان به صورت فله ای و باز به فروش نمی رسند. هزینه تعویض تسمه تایم چه قدر است؟ تعداد این رینگها اغلب 3 تا 5 است و گاهی اوقات حتی به 7 عدد نیز میرسد. این عدد رابطه مستقیم با نوع تسمه خریداری شده متأسفانه در بازار حال حاضر قطعات یدکی قیمتی ثابت نداشته و نمی توان عددی برای آن ذکر کرد. اما این نکته یادتان باشد که بیشتر علائم زمان تعویض تسمه خودرو شبیه به یکدیگر هستند و در جزئیات بایکدیگر تفاوت دارند. در این خودروها نیز کیلومتر تعویض ذکر شده توسط ایران خودرو 60 هزار کیلومتر پیمایش است. نگهداری از این مدل ماشین ها کمی پیستون پر ژاپن سخت است. آمپر آب ماشین بالا برود. بین پیستون و دیواره سیلندر آب بندی محکمی وجود دارد.

چدن به راحتی با جداره سیلندر آب بندی میشوند. اما رینگ های پیستون (که معمولاً از بالا به پایین به ترتیب از یک حلقه فشرده سازی، یک حلقه پاک کن و یک حلقه روغن تشکیل شده است.) از چدن یا فولاد دسته ی پیستون اتومبیل در جدولانه ساخته می شوند. در شکل زیر همانطور که می بینید سطح بالای پیستون صاف و یکدست می باشد. به دلیل این نیروهای جانبی ، پیستون نیاز به سطوح صاف دارد تا به دیواره سیلندر برسد و پیستون را عمودی نگه دارد. قبل از خرید خودرو کارکرده نیز با متخصصین مجرب مشورت کنید و برای این کار هزینه کنید تا خسارت های بعدی شامل حال شما نشود. بعد از خرید خودرو کارکرده و پس از اینکه مطمئن شدید خودرو به طور کامل متعلق به خود شما شده است چند کار باید انجام دهید. پس از خرید خودرو کارکرده چه کار کنیم؟ برای همین تصمیم گرفته ایم در مورد تندر 90 صحبت کنیم و علائم خرابی تسمه تایم ال 90 هم در ادامه اشاره کنیم.

5. باید به تاریخ درج شده روی تسمه تایم دقت کنید. پیستون شکل دست نخورده کلمه (Piston) است که از زبان انگلیسی به زبان ما وارد شده است و به یکی از قطعات موتور اطلاق میشود. مثلا در دو مدل خودرو با اندازه پیستون های مشابه ، خودرویی که دارای پیستون بیشتری است ، قدرت بیشتری خواهد داشت. در این بازی دست و پای هر دو تیم بسته شد و قفل شدن بازی دلایل فنی دارد. امروز با جرات میتوانم بگویم سرمایهگذاریهایی که توسط گروه عظام در شرکت در این سالها انجام شده، بالای 1500 میلیارد تومان piston 020 ارزش دارد. این پیستون را که شرکت بی ام دبلیو آلمان معرفی کرده در سال 2025 رونمایی خواهد شد . البته افراد میتوانند تکتک محصولات را از بازار تهیه کنند، این مجموعه قطعات را داخل یک پک به مشتریان ارائه کردهایم. اگر موتور را به هر دلیلی تعمیر کردید حتما پیچهای شاتون را بررسی کنید، پیچ و بستهای هرز شاتون باید تعویض شود. این مشکل تعادل لقی پیستون درون سیلندر را برهم زده و از حالت متوازن و یکسان خارج میکند. اما برای خانواده پراید و تیبا این عدد معادل 300تا 400 هزار تومان خواهد بود. اما بهطور کلی برای خودروهای خانواده پژو برای تعویض تایم و اجرت تعویض عددی معادل 400تا 600هزار تومان در نظر بگیرید.

محصولات ما در بخش موتور شامل رینگ، بوش، پیستون، سوپاپ و سرسیلندر برای انواع خودروهای سبک و سنگین است. ما بهصورت تخصصی روی قطعات موتوری خودروهای سبک و سنگین کار میکنیم. البته در مرحله نهایی تولید به منظور افزایش استحکام، عملیات حرارتی نیز بر روی آن انجام می شود. یعنی شما فقط سرسیلندر را تحویل میگیرید و روی خودرو نصب میکنید. در این بخش، چه برنامههایی را دنبال کردهاید؟ در این مبحث میزان مجاز گپ رینگ کمپرسور و خوردگی مجاز سیلندر کمپرسورهای سیلندر پیستونی مورد بررسی قرار می گیرد. 3. در برخی موارد نادر، نشت زیاد بنزین در سر پیستون، باعث خشکی رینگ شده و در نهایت در محفظه بوش خوردگی ایجاد می شود. در موتورهای چهار زمانه (بنزینی و دیزلی) اتومبیل، فرایند جذب، فشرده سازی، احتراق و اگزوز در بالای سر سیلندر صورت می گیرد، که پیستون را مجبور به حرکت به سمت بالا و پایین می کند به بیان دیگر پیستون حرکتهای رفت و برگشتی رو به بالا و پایین دارد که در هنگام بالا رفتن منجر به متراکم شدن سوخت میگردد و پس از احتراق و انفجار، به سمت پایین حرکت میکند، در نتیجه باعث چرخش میل لنگ می شود. روغنکاری در فاصله بین دیواره سیلندر و پیستون: روغنکاری دیواره منجر به کاهش اصطکاک بین دیواره سیلندر و پیستون می گردد.