نرم افزار ibs: Apax، CVC Capital، TH Lee برای 32% سهام Blackstone در نرم افزار IBS پیشنهاد دادند.

گروه‌های سهام خصوصی Apax Partners، CVC Capital و Thomas H. Lee Partners (TH Lee) در حال رقابت برای به دست آوردن سهام اقلیت در نرم‌افزار IBS، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های SaaS پیشرو در صنعت سفر جهانی، از پشتیبان فعلی خود یعنی Blackstone هستند. چندین نفر از افراد آگاه از توسعه گفتند که این سه پیشنهادات الزام آور برای به دست آوردن حدود 32 درصد از سهام شرکت بلک استون ارائه کرده اند.

ارزش این تراکنش پیشنهادی احتمالاً 1.5 میلیارد دلار است. جی پی مورگان به بلک استون توصیه می کند برای سهام خود خریدار پیدا کند. به گفته منابع، انتظار می رود این قرارداد تا پایان آوریل امضا شود.

منابع گفتند که سرمایه گذاران دیگری مانند Carlyle و Temasek نیز به سهام علاقه مند بودند.

سخنگویان Blackstone، Apax، TH Lee از ارائه نظر برای این داستان خودداری کردند، در حالی که ایمیلی که به CVC Capital ارسال شد تا زمان انتشار هیچ پاسخی را در پی نداشت.

پیشنهاد Apax، CVC، TH Lee برای 32٪ سهام IBS بلکستون

بلک استون در سال 2015 سهام اقلیت در IBS را به مبلغ 170 میلیون دلار خریداری کرد.

راه‌حل‌های نرم‌افزار IBS برای صنعت هوانوردی، عملیات ناوگان و خدمه، تعمیر و نگهداری هواپیما، خدمات مسافران، برنامه‌های وفاداری، سفر کارکنان و مدیریت بار هوایی را پوشش می‌دهد. منابع اضافه شده اند که انتظار می رود Ebitda 90 میلیون دلاری و درآمد 270 میلیون دلاری در سال مالی 23 داشته باشد.

IBS در سال 1997 توسط VK Mathews با 55 کارمند در Trivandrum راه اندازی شد. امروزه به بیش از 200 مشتری در سراسر جهان خدمات می دهد و بیش از 3500 متخصص از 30 کشور را به کار می گیرد.

نرم افزار IBS ردپای خود را از طریق خریدهای متعدد گسترش داده است. در ماه فوریه، IBS نرم افزار حمل و نقل و لجستیک Accenture را برای تقویت قابلیت های بار هوایی و گسترش حضور خود در Ocean Freight & Logistics خریداری کرد.

خریدهای دیگر آن عبارتند از Ad OPT – ارائه دهنده راه حل های بهینه سازی برنامه ریزی خدمه. راه حل های رزرو هتل مستقر در آتلانتا (HBSi)؛ Moveo Systems مستقر در بنگالورو؛ VISaer مستقر در ایالات متحده؛ و Discovery Travel Systems مستقر در ویرجینیا.