مدیر DHFL نامه های رسمی را به چهار پیشنهاد دهنده موجود ارسال می کند و از پیشنهادات اصلاح شده دعوت می کند

مدیر شرکت امور مالی مسکن دیوان (DHFL) نامه های رسمی خود را به چهار پیشنهاد دهنده موجود برای تأمین مالی وام مسکن ارسال کرده و برای چهارمین بار به دنبال پیشنهادات خرید اصلاح شده است. خریداران احتمالی باید تا 14 دسامبر پاسخ دهند.

وام دهندگان DHFL انتظار دارند گروه Adani و Oaktree Capital پیشنهادات جدیدی ارائه دهند. منابع صنعتي به ET گفتند كه گروه Piramal ، يكي از چهار گروهي كه تا دور سه باقي مانده است ، هنوز در مورد نوع پيشنهادي قاطع است. وام دهندگان انتظار دارند دور چهارم پیشنهادات قیمت پیشنهادی را حدود 5-10 درصد افزایش دهند.

یکی از مدیران ذکر شده در بالا به ET گفت: “وام دهندگان در حال گفتگو با چهار پیشنهاد دهنده به طور غیررسمی هستند تا علاقه خود را به پیشنهادهای اصلاح شده ارزیابی کنند.” به گفته یک مدیر اجرایی که از این تحولات آگاه است ، برخی از آنها ظاهراً منطق جستجوی پیشنهادها را برای چهارمین بار زیر سوال بردند ، زیرا آنها قبلاً “دور نهایی” پیشنهادات را جستجو کردند.

در دور چهارم پیشنهادات ، خریداران بالقوه می توانند برای هر یک از این چهار دسته پیشنهاد دهند: کل شرکت ، دارایی های خرده فروشی ، وام های عمده فروشی و پروژه های توان بخشی در محله های فقیرنشین.

DHFL توضیحی نداد.

مدیر منصوب شده توسط بانک مرکزی بر روی به دست آوردن عادی تجارت در DHFL متمرکز است ، که به دنبال سه برابر کردن پرداخت ها است ، البته در سطح بسیار پایین. در ماه نوامبر ، حدود 35 کرور وام پرداخت کرد.

یک مدیر ارشد ، که نگرانی در مورد افزایش تقاضای مشتری برای آنچه که به عنوان “انتقال تعادل” شناخته می شود یا تغییر از یک سرمایه دار به سرمایه گذار دیگر به دلیل نرخ آربیتراژ.

2000 نیروی فروش DHFL اکنون با مشتریانی که می خواهند وام از DHFL منتقل کنند درگیر می شود. آنها برای کمک به تقویت ارزش تجارت ، نرخ های پایین تری را برای حفظ حساب به مشتریان ارائه می دهند.

یک مدیر ارشد ، که سازمان DHFL را تأمین مالی کرده بود ، گفت: “ما باید ارزش حق رای دادن را حفظ کنیم ، که به نوبه خود کمک می کند تا ارزیابی بالاتری برای شرکت داشته باشیم.”

منابع گفتند که گروه پیرامال فقط در دورهای قبلی برای دارایی های خرده فروشی پیشنهاد داده بود اما اکنون در حال بررسی است که آیا می تواند برای خرید کل شرکت پیشنهاد دهد.

“همه اکنون فرصت دارند پیشنهادات خود را افزایش دهند. بنابراین ، این یک انجمن باز است. از نظر طلبکاران ، حداکثر بهبودی را تضمین می کند. ”

کمیته طلبکاران چهارشنبه گذشته تشکیل جلسه داد زیرا پس از آنکه گروه آدانی با پیشنهادی غافلگیرانه 31250 کرور روبرو شد ، به نفع دعوت به دور چهارم پیشنهادات اصلاح شده رای مثبت داد. این مبلغ 250 کرور بیشتر از پیشنهاد Oaktree بود که هدف آن مالکیت کل سرمایه دار خانه بود.

پیش از این SC Lowy مستقر در هنگ کنگ پیشنهاد خرید کتاب وام عمده فروشی به قیمت 2300 کرور را داده بود. بعداً ، این نامه به وام دهندگان و سرپرستی که قصد دارد پیشنهاد خود را پس بگیرد ، نامه نوشت. ET در 26 نوامبر گزارش داد.

با بدهی 88000 کروری ، DHFL از سال گذشته پس از نکول بازپرداخت وام و بدهی به بانک ها ، دارندگان سپرده های ثابت و شرکت های PF ، روند ورشکستگی را طی می کند.