مالیات تجارت پس از Covid: Report دیجیتالی شده است

اختلالات در زنجیره های تأمین در طی دو سه ماهه اول بیماری همه گیر COVID-19 ، بانک ها را مجبور کرده است معاملات مالی تجارت خود را که اساساً مبتنی بر کاغذ بودند به یک سیستم دیجیتال منتقل کنند. براساس یک نظرسنجی توسط Greenwich Associates ، بخش تحلیلی شرکت رتبه بندی Crisil ، در طول همه گیری ، Axis Bank ، HDFC Bank و Bank State هند بیشترین کمک را به مشتریان خود کردند تا از تأثیر COVID-19 در مالی تجارت بکاهند.

در گزارش منتشر شده توسط Crisil آمده است: “شركت هاي بزرگ هندي كه از بحران COVID-19 رنج مي برند ، به دنبال بانك هاي خود براي راه حل هاي ديجيتال هستند كه بتواند زنجيره تامين آنها را در برابر اختلالات ناشي از همه گيري مقاوم سازد.

اختلالات مرتبط با زنجیره تامین Covid منجر به تسریع در تبدیل مالی تجارت – یکی از آخرین دارایی های کاغذی صنعت بانکداری – به یک تجارت دیجیتال می شود.

همه گیری جهانی بیشتر از بحران مالی جهانی 2008-2009 به جریان تجارت جهانی ضربه زد. اکنون ، موج دوم موارد COVID در ایالات متحده و اروپا امیدهای بهبود زودرس را برآورده می کند. بر اساس این گزارش ، برای شرکت های بزرگ هندی ، این می تواند به معنای ادامه مشکلات در نیمه اول سال جاری باشد ، از جمله اختلالات در زنجیره تامین به دلیل اقدامات قفل ، تعطیلی صنعتی و تاخیرهای ناشی از حمل و نقل و حمل و نقل.

گوراو آرورا ، رئیس APAC و خاورمیانه در ائتلاف Crisil گرینویچ ، گفت: “در بحران ، چابکی عملیاتی و راه حل های دیجیتالی بر اولویت های سنتی تأمین مالی معاملات و تأمین نیازهای نقدینگی اولویت دارند.”

چشم انداز جهانی زنجیره تأمین در حال تغییر است ، بنگاه های اقتصادی در سراسر جهان زنجیره های تأمین خود را دوباره ارزیابی می کنند و برای “وضعیت عادی جدید” تغییر مکان می دهند. به طور همزمان ، مالی تجارت در حال تغییر شکل است که به کمک مداخلات دیجیتالی و نیازهای متغیر شرکت ها کمک می کند. تحول عمیق در تجارت و تجارت جهانی که در حال حاضر در جریان است ، بانک ها را ملزم می کند تا تلاش خود را برای دیجیتال سازی افزایش دهند و اتصال به پایان را به واقعیت تبدیل کنند. در این گزارش آمده است ، شرایط حاكم این فرصت را به بانكها می دهد كه درایو دیجیتالی كردن فعلی خود را ارزیابی كنند ، خلا theها را شناسایی كرده و برای آینده بازنگری و دوباره طراحی كنند.