لیفت شقیقه چیست ؟

شما می توانید شقیقه ها ، ابروها و پلک ها را بعنوان مثلث زیبایی در نظر بگیرید. اگر خارش در محل برش های جراحی احساس کردید از پمادهای ضد خارش استفاده کنید. از دست دادن و ریزش مو در نواحی برش پوستی بهصورت موقت یا دائمی. یکی دیگر از عوارض لیفت شقیقه خشکی چشم ناشی از بازماندن چشم در اثر لیفت بیشازحد است که درنتیجه قصور پزشکی میتواند رخ دهد. برای کسانی که خواستار تغییرات متوسط هستند این روش مناسب و مقرون به صرفه است. پس از ایجاد برش های لازم، چربی های اضافه را برداشته و پوست را به سمت بالا می کشد و در محل مناسب بخیه می زند.

برای هر نوع بینی به ویژه بینی گوشتی بسیار مناسب است. پزشک ، چکاپ قبل از جراحی و نیز نوع گنی که بیمار باید به مدت یک هفته بعد از جراحی ، در منزل بر سر کند را مشخص می نماید. 4. تا چند روز پس از عمل ، تنه و سر خود را در حالت نسبتا عمود نگه دارید. از آنجا که لیفت شقیقه یک عمل غیرجراحی سرپایی و نسبتا آسان است با یک جلسه مشاوره حضوری با پزشک مورد نظر می توانید جواب سوال هایتان را دریافت کنید و در همان جلسه اقدام به این عمل کنید.

برش ها در نواحی ای از شقیقه که مو در آن ها رشد کرده است ؛ ایجاد می شود تا علائم اسکار ، قابل رویت نباشند. جراحی زیبایی لیفت شقیقه ، شامل ایجاد یک برش در پوست سر ؛ دقیقا بالای گوش می باشد. احتمال نیاز به عمل مجدد به دلیل اینکه جراح به دلیل نداشتن مهارت و علم کافی نتوانسته است، تغییرات مورد انتظار را در جراحی اول ایجاد کند. این عمل جراحی ، معمولا تحت بیهوشی موضعی انجام شده و به 30 تا 60 دقیقه زمان نیاز دارد.

ازجمله عوارض موقت بالا کشیدن شقیقه عبارت است از درد، تورم و کبودی که تا معمولاً چندین روز پس از عمل از بین میرود اما عوارضی نیز وجود دارد که ممکن است بهراحتی از بین نرود و روی چهره فرد تأثیر بگذارد. بد نیست اشاره شود، نتیجه این عمل در افراد مختلف همیشه یکسان نیست و بسته به شرایط بدنی و ساختار آناتومیک هر فرد متفاوت است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لیفت شقیقه دکتر صلاحی نی نی سایت وب سایت خود باشید.