لبه شارپ فوکوس را در نمونه کارهایی با محکومیت بالا دریافت کنید

تمرکز

تمرکز

Focus_2

تمرکز 2

Focus_3

تمرکز 3

یافتن یک فرصت مناسب سرمایه گذاری تنها نیمی از راه جنگ است. عدم سرمایه گذاری نسبتاً کافی از نمونه کارهای شخص در آن ، می تواند منجر به از دست رفتن فرصت شود. وجوه متمرکز یک روش بسیار م effectiveثر برای دستیابی به هدف مورد نظر برای داشتن تأثیر کافی در معرض ایده سرمایه گذاری به روشی موثر برای ایجاد تغییر در بازده کلی پرتفوی است.

گاهی اوقات ، تنوع بیش از حد می تواند بهینه نباشد. با این حال ، “صندوق های متمرکز” موظف به سرمایه گذاری در حداکثر 30 سهام هستند بر خلاف سایر دسته های صندوق که محدودیتی ندارند و می توانند تعداد سهام را نگه دارند. بدین ترتیب ، یک مدیر صندوق در یک صندوق متمرکز یک سبد متمرکز از سهام با محکومیت بالا ایجاد می کند. هدف وجوه متمرکز این است که بتوانند بازدهی بالاتری را نسبت به تخصیص بیشتر به تعداد محدود سهام با محکومیت بالا ارائه دهند. در مقابل ، صندوقی که تعداد زیادی سهام در اختیار دارد ، حتی اگر معلوم شود که چند سهام چند بورس هستند ، به دلیل تخصیص کمتری ، آنها در ایجاد بازده کلی سهم محدودی دارند.

با این حال ، از لحاظ نظری ، برای سرمایه گذاران بالغ در نظر گرفته شده است ، زیرا در صورت انتخاب سهام نامطلوب ، تخصیص نسبتاً بالاتر می تواند بر بازده کلی تأثیر داشته باشد و ممکن است به ریسک کمی بالاتر از یک استراتژی بسیار متنوع منجر شود.

صندوق سرمایه گذاری متمرکز IDFC دارای یک پرتفوی متمرکز چند منظوره گرا و متشکل از ترکیبی از ایده های اصلی و تاکتیکی است. سبد اصلی صندوق در درجه اول به دنبال سرمایه گذاری در مشاغلی است که رشد گرا هستند و دارای ویژگی های کیفی برتر هستند. قسمت تاکتیکی نمونه کارها اساساً در فرصت های چرخش متمرکز است. رویکرد سرمایه گذاری صندوق با سرمایه گذاری در شرکت های “رشد” و “کیفیت” با رویکرد چندپوشانه فعال انجام شده است.

در بخش اوراق بهادار مانند 20 مهر ، صندوق در بخش های فناوری اطلاعات ، کالاها (مواد شیمیایی ویژه) ، مراقبت های بهداشتی و خودرو دارای اضافه وزن است. علاوه بر این ، صندوق نسبت به معیار ، کمبود اولیه مالی را داشته است. از سوی دیگر ، قرار گرفتن در معرض بخشهایی مانند Consumer Staples و اختیار در ماههای اخیر کاهش یافته است.

صندوق مدیریت شده توسط: آقای سومیت آگراوال

بنابراین ، به طور خلاصه ، اگر فردی اشتهای ریسک متوسط ​​بالایی دارد و مایل به سرمایه گذاری در یک نمونه کار متمرکز است و با نوسانات نسبتاً بالاتری راحت است و بیش از 5 سال افق سرمایه گذاری دارد. سپس ما معتقدیم که صندوق سرمایه گذاری متمرکز IDFC گزینه سرمایه گذاری مناسبی برای شماست.

برای عملکرد برنامه های مدیریت شده توسط مدیر صندوق (آقای Sumit Agrawal) ، لطفا کلیک کنید. برای اجرای طرح های مدیریت شده توسط مدیر صندوق (آقای Sumit Agrawal) لطفاً: کلیک. : https://cmsstgaccount.blob.core.windows.net/prod-idfc-website-files/inline-files/IDFC-Performance-Table_5.pdf

سلب مسئولیت:

سرمایه های صندوق متقابل تابع خطرات بازار هستند ، کلیه اسناد مرتبط با طرح را با دقت بخوانید.

افشای آرا / در نمای داخلی / استراتژی گنجانیده شده در اینجا فقط به منظور افزایش شفافیت در مورد استراتژی سرمایه گذاری / موضوع برنامه است و نباید به عنوان تایید نظرات / نظرات یا به عنوان یک مشاوره سرمایه گذاری تلقی شود. این سند نباید به عنوان گزارش تحقیق یا توصیه برای خرید یا فروش هرگونه ضمانت نامه تلقی شود. این سند بر اساس اطلاعاتی تهیه شده است که قبلاً در رسانه های عمومی در دسترس بوده یا از طریق تحلیل صندوق سرمایه گذاری مشترک IDFC تهیه شده است. اطلاعات / نظرات / نظرات ارائه شده فقط جهت اطلاع رسانی است و ممکن است تا زمان دستیابی به گیرنده از بین رفته باشد ، که باید قبل از تفسیر این سند مورد توجه قرار گیرد. گیرنده باید توجه داشته باشد و درک کند که اطلاعات ارائه شده در بالا ممکن است شامل تمام جنبه های مهم مربوط به تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری نباشد و سهام ممکن است در آینده به عنوان بخشی از نمونه کارهای طرح تشکیل شود یا نباشد. تصمیم مدیر سرمایه گذاری ممکن است همیشه سودآور نباشد. زیرا چنین تصمیماتی بر اساس شرایط حاکم بر بازار و درک مدیر سرمایه گذاری است. حرکات واقعی بازار ممکن است با روند پیش بینی شده متفاوت باشد. این اطلاعات بدون هیچ گونه اطلاع قبلی قابل تغییر است. شرکت حق ایجاد و تغییر در این بیانیه را که گاه گاه مورد نیاز است ، برای خود محفوظ می داند. هیچ یک از صندوق های سرمایه گذاری مشترک IDFC / IDFC AMC Trustee Co. Ltd. / IDFC Asset Management Co. Ltd و یا IDFC ، مدیران یا نمایندگان آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت اعم از مستقیم یا غیرمستقیم ، اتفاقی ، مجازات ویژه یا متعاقب آن از جمله از دست دادن درآمد یا از دست دادن سود که ممکن است ناشی از یا در ارتباط با استفاده از اطلاعات باشد.

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک IDFC