فروشگاه مای سفورا در ایران

به طور کلی سه نوع پوست وجود دارد: سرد، گرم و خنثی. در حالت کلی کرم پودرهای مایع یا نیمه جامد با بیس روغنی، برای افراد دارای پوست خشک بسیار مناسبتر است. کرم پودرهای استیلادر قابلیت پوشانندگی بالایی دارند، به خوبی با رنگ پوست ترکیب میشوند و برای آرایش روزمره یا آرایشهای نچرال و طبیعی انتخاب بسیار مناسبی هستند.

کرم پودرهای کرمی برای آرایش روزمره و طبیعی بسیار مناسب است. هرکدام از این کرم پودرها نسبت به انواع دیگر ویژگی و مزیتهای متفاوتی دارند. کرم پودر میبلین شماره 30 با پایه رنگ شنی، برای پوستهای گندمی و متوسط مناسب است و همچنین رنگدانههای قوی این محصول موجب شده تا ماندگاری آن نیز بالاتر برود. برای این که بتوانید کرم پودر مناسب خود را خریداری کنید، برایتان لیستی از بهترین برندهای تولیدکننده کرم پودر را آماده کردهایم.

اما قبل از استفاده از این نوع محصولات نوع پوست خود را بشناسید که باعث خشکی و یا ماسیدگی روی پوستتان نشود. ماندگاری بالای کرم پودرهای لانکوم، باعث شده کرم پودرهای این برند انتخاب مناسبی برای عروسی و جشنها باشد. کرم پودرهای این برند، دارای spf 15 است و تا حدی از پوست شما در برابر نور خورشید کرم پودر 3q beauty محافظت میکند. هنگام استفاده از کرم پودر، دهانتان باز نگاه دارید تا ناحیه گردن شما قابل رویت باشد و همچنین خط مشخص چانه ی شما از بین برود. این نوع کرم پودر نسبت به دیگر انواع کرم پودر، بافت شل و رقیقتری دارد و راحتتر روی پوست پخش میشود.

معمولا از این نوع کرم پودر برای میکاپ عروسها استفاده میشود. همچنین برای آرایش نوجوانان و افراد در سنین کم نیز انتخاب خوبی است؛ چرا که بافت سنگین دیگر کرم پودرها، سن را بیشتر نشان میدهد. این کرم پودر روی صورت نسبتا سبک است و با وجود ماندگاری بالا به پوست شما اجازه تنفس میدهد.