صادرات: بحران کانتینر به این معنی است که هزینه بیشتری برای سفر خالی به آسیا دارد

شرکت های حمل و نقل که به دنبال سرمایه گذاری در سودآورترین مسیرهای تجاری هستند ، در حال بازگرداندن کانتینرهای خالی بار به آسیا هستند و به نرخ حمل و نقل کمک می کنند که به بالاترین میزان رسیده است.

جوش برزیل ، مدیر ارشد عملیات در شرکت تجزیه و تحلیل داده های Ocean Insights ، در یک گفت: از آنجا که شرکت های حمل و نقل ابتدا جعبه های صادراتی را بارگیری نمی کنند ، این عمل “تقاضا برای کانتینرها را همزمان افزایش می دهد”. پست الکترونیک. وی افزود تقاضای مصرف کننده تا تعطیلات سال نو قمری در ماه فوریه همچنان بالا خواهد بود.

حدود 43.5 درصد از کانتینرهای بندر Ningbo-Zhoushan چین با کشتی دیگری متفاوت از آنچه در ابتدا در ماه اکتبر برنامه ریزی شده بود ، ترک شدند ، این در حالی است که 30.1 درصد در ماه سپتامبر افزایش یافته است. افزایش به اصطلاح میزان چرخش نشان دهنده کمبود جعبه و ایجاد اختلال در زنجیره تأمین است.

ابتلا به این بیماری همه گیر در اوایل سال جاری فعالیت اقتصادی خود را متوقف کرد و باعث شد شرکت های حمل و نقل با قطع سفرها و تعداد جعبه های کانتینر به این واکنش پاسخ دهند. در حالی که امواج بعدی ویروس همچنان مسافرت های هوایی را محدود می کنند ، بهبود فعالیت مصرف کننده در چین و سراسر جهان باعث شده است که نرخ حمل بار در مسیر پرسود شانگهای به لس آنجلس به رکورد بیش از 4000 دلار در هر جعبه 40 پا ، یا حدود 1200 دلار بیشتر از معیار جهانی کامپوزیت دروری.

برزیل گفت: “در حال حاضر بنادر در ایالات متحده و انگلیس به طور فزاینده ای گرفتار می شوند تا جایی که بیش از حد تحت فشار قرار می گیرند ، و این باعث می شود زنجیره تأمین جهانی حتی بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.”