شرکت های پوشاک پایه خود را از چین به هند منتقل می کنند

چنای: هنگامی که مارک لباس اوقات فراغت آلمان مارک اوپولو با فروشنده هندی خود ورشو بین المللی تماس گرفت تا سفارش تهیه برخی از پیراهن ها را بدهد ، صاحبخانه راجا شنموگام می دانست که این سفارش متفاوت است. در تمام این سالها همان محصول توسط رقیب او در چین به مارك اوپولو عرضه می شد. “ما یک نظم عظیم داریم. این یک آزمایش تورق برای ما و کشور است. اگر ما آن را بشکنیم ، دروازه های مارک های جهانی باز می شوند تا منابع خود را در هند افزایش دهند. “Shanmugam گفت.

“در این فصل (به طور معمول از 1 سپتامبر آغاز می شود) ، ما انتظار داریم منابع بیشتری از هند دریافت کنیم زیرا مارک ها متوجه می شوند که باید به گزینه های جایگزین نگاه کنند. ما فقط آرزو می کنیم که مهلت قانونی 6 ماهه تمدید شود زیرا ما در همان روزهای آغازین راه اندازی مجدد هستیم و نیاز به حمایت و پشتیبانی دولت داریم. ” “من انتظار دارم در این فصل 25٪ افزایش منابع داشته باشم.”

پ ناتاراج ، دکتر KPR میلز ، صادرکننده برجسته پوشاک و از بزرگترین صادرکنندگان نخ از هند ، نظرات مشابهی را تکرار کرد. وی افزود: خریداران ما به ما گفته اند كه امسال تهیه منابع از هند بسیار بیشتر از سال گذشته خواهد بود. ما در مورد اندازه واقعی افزایش سفارشات طی دو هفته اطلاع خواهیم داشت. ما تازه در حال باز شدن پس از قفل هستیم. ”

به همین ترتیب ، کارتر – که زمانی بزرگترین مارک پوشاک نوزاد در جهان بوده است ، از SP Apparels در همسایه Avinashi در غرب تامیل نادو خواسته است تا بر روی تولید یک پارچه جدید (با استفاده از الیاف ساخته شده توسط بشر) کار کند زیرا می خواهد از چین به هند تغییر کند. “کارتر در حال کار با ما برای ایجاد یک ساختار جدید است. اگر کلیک کند ، فرصت بزرگی است. ”گفت P Sunder Rajan ، دکتر SP Apparels. “ضرب و شتم چین سخت است زیرا آنها دارای مقیاس هستند ، اما به نظر می رسد این آغاز کار این بار انجام شده است. ما در زمینه کار ، مالی و زیرساخت های دولتی به پشتیبانی زیادی نیاز خواهیم داشت. “راجان افزود. شورای حمایت از صادرات پوشاک بدن صنعت (AEPC) نیز در حال دستکاری است.

“ما در حال مذاکره با نهادهای تایوانی و کره ای برای یک سرمایه گذاری مشترک هستیم که در زمینه تولید پارچه با الیاف ساخته شده توسط انسان کار خواهد کرد. ما در الیاف طبیعی بسیار قوی هستیم ، اما فرصت های موجود در الیاف ساخته شده توسط انسان بسیار غنی است. ما به کمک نیاز داریم ، به همین دلیل است که به دنبال سرمایه گذاری مشترک برای توسعه پارچه هستیم. گفتگوها به خوبی پیشرفت می کنند. ”گفت A Sakthivel ، رئیس AEPC. خطوط بحث برای آماده سازی پارچه برای لباسهای ورزشی و لباسهای استراحت است.

صادرات پوشاک از تیروپور به 25000 کرور برای سال منتهی به مارس 2020 از 26،000 کرور در سال قبل کاهش یافت زیرا همه گیری صادرات کووید بیشتر صادرات مارس را از بین برد. هدف صادرات پوشاک به ارزش 28000 کرور بود. فروش داخلی در سال مالی 25000 کرور ثابت بود. در این شهر 6 کارگر لاکچری استخدام شده است که نیمی از آنها از ایالت های دیگر هستند.