سرمایه اتکا: با 10000 کرور روپیه، بازیابی سرمایه اتکای آنیل آمبانی ممکن است تنها 43 درصد باشد.

به گفته افراد آگاه از توسعه، وام دهندگان Reliance Capital که توسط آنیل آمبانی ارتقاء یافته است، پس از اینکه پیشنهاد دهنده برنده، هندوجا گروپ، از بهبود قابل توجه پیشنهاد خود در آخرین دور مذاکرات دوجانبه که عصر دوشنبه پایان یافت، امتناع کرد، احتمالاً حدود 10000 کرور روپیه بازیابی خواهند کرد. ET.

بازیابی، که در مجموع حدود 10090 کرور روپیه بر اساس موجودی نقدی شرکت مورد نظر و پیشنهاد هندوجا به حساب می‌آید، کمتر از ارزش انحلال تخمینی 12،500 تا 13،000 کرور روپیه است.

یک نهاد گروه هندوجا، IndusInd International Holdings، 9650 کرور روپیه در حراج تمدید شده در 26 آوریل ارائه کرد. افراد ذکر شده در بالا گفتند که هندوجا این پیشنهاد را تنها 10 کرور روپیه در طول مذاکرات دوجانبه بهبود بخشید.

علاوه بر این، شرکت خدمات مالی مضطرب حدود 430 کرور روپیه به عنوان موجودی نقدی دارد که بین وام دهندگان توزیع می شود. این مبلغ به 10090 کرور روپیه می رسد که معادل 43 درصد بهبودی برای وام دهندگان تأیید شده است.

مدیر Nageswara Rao Y مبلغ 23,666 کرور روپیه از طلبکاران تأیید شده را پذیرفته است.

یکی از افراد ذکر شده در بالا گفت: «گروه هندوجا تا هفته آینده یک طرح تفصیلی تفصیلی ارائه خواهد کرد، در حالی که وام دهندگان در مرحله نهایی کردن توزیع درآمد هستند». پس از این، مدیر از وام دهندگان دعوت می کند تا در مورد طرح های واجد شرایط رای دهند.

با این حال، حل و فصل Reliance Capital منوط به تایید دیوان عالی خواهد بود، که قرار است در ماه آگوست به اختلافات مربوط به مزایده بین سرمایه گذاری تورنت رسیدگی کند.

با 10 کیلو کرون روپیه، بازیابی Rel Cap Lenders ممکن است فقط 43٪ باشد

نقش های مهم LIC، EPFO
ایستادگی توسط LIC، سازمان صندوق تأمین کارکنان (EPFO) و شرکت بازسازی دارایی JC Flowers برای تصویب این طرح بسیار مهم خواهد بود زیرا آنها اکثریت بدهکاران هستند. بله بانک، یک وام دهنده اصلی Reliance Capital، بدهی خود را به JC Flowers ARC فروخت. طرح حل و فصل تنها در صورتی قابل تصویب است که 66 درصد طلبکاران به آن رأی مثبت دهند.

افراد ذکر شده در بالا گفتند، به طور جداگانه، دارندگان اوراق قرضه تحت رهبری Credit Suisse تصمیم گرفته اند تصمیم دادگاه ملی حقوق شرکت (NCLT) را که به آنها دستور داده بود تا قیومت سهام بیمه عمومی Reliance را به مدیر بازگردانند، اعتراض نکنند.

این یک تسکین بزرگ برای وام دهندگانی است که نگران بودند در صورتی که دارندگان اوراق قرضه تحت رهبری Credit Suisse علیه حکم دادگاه تجدید نظر کنند، ممکن است حل و فصل به تعویق بیفتد.

در سال 2018، سرمایه گذاران به رهبری Credit Suisse در اوراق قرضه منتشر شده توسط Reliance Home Finance، یک واحد Reliance Capital، سرمایه گذاری کردند. شرکت تامین مالی خانه نتوانست پرداخت را در تاریخ مقرر انجام دهد.