رمزارزها به کیف پول های خصوصی منتقل می شوند تا اکنون با چک های شناسایی روبرو شوند

رژیم بدون سؤالی که توسط پولشویی ها برای انتقال آزادانه ارزهای دیجیتال به «کیف پول های خصوصی» استفاده می شود، در شرف پایان است.

صرافی‌های کریپتو هند روی قانونی کار می‌کنند که بر اساس آن پلتفرم‌ها تنها پس از افشای هویت افرادی که در پشت کیف پول خصوصی که رمزارزها را دریافت می‌کنند، توسط فرستنده فاش می‌شود، اجازه انتقال را می‌دهند.

در معاملات کریپتو، هویت خریداران و فروشندگان معمولاً تا زمانی که مشتریان صرافی های محلی هستند که اسناد شناسایی را به عنوان بخشی از فرآیند استاندارد شناخت مشتری خود جمع آوری می کنند، شناخته می شود.

اما نه رویه‌ای برای دانستن هویت صاحب کیف پول خصوصی وجود دارد و نه مقرراتی وجود دارد که شخص را از انتقال رمزنگاری‌های موجود در کیف پول یک صرافی در هند به کیف پول شخصی شخص دیگری که می‌تواند تبعه خارجی باشد، باز دارد. . هنگامی که جزئیات گیرنده باید فاش شود، این احتمالاً تا حد زیادی تغییر می کند.

یکی از مقامات ارشد یک پلتفرم بزرگ به ET گفت: “چه نوع شناسه، چگونه ارائه می شود، و مبادلات چه کاری می توانند برای بررسی صحت اطلاعات شناسه انجام دهند، مورد بحث است.”

از آنجایی که شخصی که کریپتوها را ارسال می کند به احتمال زیاد یا از جزئیات گیرنده مطلع است یا در موقعیتی است که آنها را به دست آورد، قانون پیشنهادی، حتی اگر کمی سخت باشد، می تواند درجه ای از مصونیت را برای پلتفرم ها ایجاد کند. به گفته جیدیپ ردی، مشاور Trilegal، “در حال حاضر، پلتفرم‌ها کانون تحقیقات هستند که در آن کاربران برداشت‌های مشکوکی را به آدرس‌های کیف پول بدون میزبانی خارجی انجام می‌دهند. این همچنین منجر به مسدود شدن حساب‌های بانکی آنها می‌شود که منجر به آسیب جانبی به پلتفرم می‌شود. سایر کاربران آن.” او گفت: «داشتن دستورالعمل‌های واضح برای برداشت از آدرس‌های کیف پول بدون میزبانی، مطابق با رویکرد دستورالعمل‌های واحد اطلاعات مالی (FIU) برای انجام بررسی دقیق‌تر برای چنین تراکنش‌هایی است.» Cyptos در کیف پول یک صرافی می‌تواند به کیف پول یک صرافی داخلی دیگر، یا به کیف پول شخصی دارنده، یا به کیف پول شخصی شخص دیگری، یا به کیف پول یک صرافی خارج از کشور. دو نوع آخر نقل و انتقالات به عنوان معاملات “پرخطر” برچسب گذاری می شوند. به عنوان بخشی از تولید «گزارش‌های تراکنش مشکوک» (STR)، با تبدیل شدن پلت‌فرم‌ها به «موجودات گزارش‌دهنده» تحت قانون پیشگیری از پول‌شویی (PMLA)، پارامترهای خاصی برای STR‌ها تعیین می‌شود. اینها می توانند مشخصات مشتری، ارزش تراکنش، فرکانس و غیره باشند.

Crypto Transfers به ​​کیف‌پول‌های خصوصی به چک‌های شناسایی اکنون صورت می‌گیرد

انتقال به کیف پول های خصوصی یا کیف پول های ناشناخته یک حلقه ضعیف در اکوسیستم کریپتو بوده است. در بحبوحه ظن سازمان‌های مجری قانون مبنی بر اینکه عواید ناشی از وام‌های ربوی در برنامه‌های وام چینی پشت سر هم از مرزها به شکل ارزهای دیجیتال عبور کرده است، مطرح شد. با دور زدن بانک‌ها، پول‌هایی که از طریق اقدامات تیزبینانه و اغلب فعالیت‌های غیرقانونی به دست می‌آمد، با استفاده از درآمد حاصل از خرید ارزهای دیجیتال و سپس انتقال سکه‌ها به کیف‌پول‌های خصوصی اشخاص بی‌چهره و خارجی به خارج از کشور منتقل می‌شد. قانون پیشنهادی برای ردیابی نقل و انتقالات به کیف پول های خصوصی در این زمینه اهمیت پیدا کرده است.

ویاپاک دسایی گفت: “چنین اقداماتی در صورتی که شفافیت را در اجرای عملیات صرافی به ارمغان بیاورد برای صنعت خوب خواهد بود. نکته کلیدی این است که اقدامات نباید خیلی سخت یا غیرممکن باشد با توجه به فناوری مربوط به انجام معاملات کریپتو.” ، که در شرکت حقوقی Nishith Desai Associates مدیریت منازعات بین المللی را بر عهده دارد.

برخی احساس می‌کنند در حالی که مقررات مورد بررسی ممکن است خطرات را کاهش دهد، این امر احمقانه نیست زیرا پیوند آدرس کیف پول به مالکی که شناسه او ارائه شده است می‌تواند همچنان یک چالش باشد.

نتایج غیرمستقیم دیگری نیز وجود دارد: دولت، کارشناسان حقوقی و پلتفرم‌ها هنوز در مورد اینکه آیا انتقال فرامرزی رمزارزها نقض قانون مدیریت مبادلات ارزی (FEMA) است یا خیر، به یک موضع روشن نرسیده‌اند.