دولت هنوز در مورد ورود چین به 5G تماس نگرفته است. نفوذ در شبکه موجود گسترده: Ajay Kumar Bhalla

وزیر امور داخلی اتحادیه ، آجی كومار باهلا روز جمعه گفت كه دولت هیچ گونه تماسی برای اجازه دادن به شركت های مخابراتی چینی برای ورود به آزمایشات 5G در هند نپذیرفته است ، اما اذعان كرد كه نفوذ كشور همسایه به شبکه موجود بسیار گسترده است.

باهلا ، همچنین ، روشن ساخت که دولت در حال ایجاد محافظات ویژه ای برای اطمینان از امنیت و امنیت شبکه ارتباطی کشور است.

“در 5G ، دولت در هر صورت هیچ تماسی نگرفته است. بحث ها هنوز ادامه دارد … چه زمانی مجاز است و چه کسی مجاز است. نقطه بسیار معتبر است. نفوذ سخت افزار و نرم افزار مخابراتی موجود بیش از حد گسترده ، “او در وبینار Diamond Jubilee که توسط کالج دفاع ملی برگزار شده بود گفت.

او در حال پاسخ به س questionالی در مورد مشارکت بازیکنان مخابرات چینی در آزمایشات 5G هند بود.

وزیر کشور گفت تا زمانی که هند جایگزین نشود ، امکانات موجود نمی توانند به طور ناگهانی بسته شوند.

“تا زمانی که جانشین در دسترس نداشته باشیم ، نمی توانیم خاموش شویم و بگوییم که این اجازه داده نمی شود. اما دولت قطعاً می تواند محافظت های ویژه ای انجام دهد و امنیت و امنیت سیستم ارتباطات کشور را تضمین کند. ما در حال توسعه هستیم و قطعاً قادر خواهیم بود با آن مقابله کنیم. ”

ایالات متحده هواوی ، رهبر جهان در تجهیزات مخابراتی و تولید کننده شماره دو تلفن های هوشمند ، را به دلیل نگرانی در مورد امنیت ممنوع کرده و واشنگتن به سایر کشورها فشار آورده است تا فعالیت های شرکت مخابراتی چینی را محدود کنند.

هند ، اما هنوز در مورد اینکه آیا قصد دارد محدودیتهایی را برای Huawei ایجاد کند یا به سازنده تجهیزات مخابراتی چینی اجازه شرکت در آزمایشهای 5G آینده را بدهد ، هنوز فراخوانی نکرده است.

راوی شانکار پراساد ، وزیر مخابرات پیش از این گفته بود که هند به دلیل اجازه دادن به Huawei برای شرکت در آزمایش های 5G آینده ، دارای مشکلات امنیتی است.

“ما یک دیدگاه قاطعانه در مورد آن خواهیم دید. همچنین موارد امنیتی وجود دارد … این فقط مسئله فن آوری نیست ، زیرا مشارکت آنها در 5G مربوط می شود … شرکت 5G مشروط به شروع محاکمه نیست. اینکه شرکت خاصی مجاز به شرکت است یا خیر ، یک سوال پیچیده است ، از جمله مسائل امنیتی. ”