تصویب IRDAI در مورد افزایش سهام Axis Bank که تا مارس پیش بینی می شود: مدیرعامل Max Life

دهلی نو: مدیر عامل و مدیر عامل بیمه بیمه ماکس لایف ، پرشانت تریپاتی گفت که تأیید تنظیم کننده بیمه بر پیشنهاد بانک Axis برای افزایش سهام خود در بیمه تا حدود 19 درصد باید ظرف سه ماه آینده انجام شود.

در اوایل ماه اکتبر ، بانک رزرو هند (RBI) پیشنهاد بانک Axis را برای افزایش سهام خود تا 29 درصد تأیید نکرد اما آن را به مجموع 19.02 درصد با شرکت های تابعه وام دهندگان بخش خصوصی کاهش داد.

در ابتدا قرار بود Axis Bank حدود 29 درصد سهام Max Life را به دست آورد. با این حال ، به دنبال نامه نگاری از سوی سازمان تنظیم مقررات و توسعه بیمه هند (IRDAI) ، برخی از تغییرات باید در معامله انجام شود.

تریپاتی گفت ، این بانک تمایل خود را برای جذب سهام خود به طور مستقیم و از طریق شرکت تابعه خود در بیمه زندگی ماکس نشان داده است.

“این معامله خاص در منطقه مجاز طبق مقررات RBI ، بنابراین ممکن است به هیچ گونه تأیید RBI نیازی نداشته باشد. این نیاز به تأیید IRDAI دارد. ما حدود دو هفته پیش درخواست تأیید IRDAI را ارائه دادیم. در حال انجام است. ما باید در این سال مالی خودش ، “او به گفت.

Axis Bank در حال حاضر حدود 1 درصد سهام Max Life را در اختیار دارد و بزرگترین شریک کانال بانکی برای توزیع محصولات بیمه گر است. محصولات فروخته شده از طریق بانک 54 درصد از درآمد Max Life را تشکیل می دهد.

Axis Bank گفته بود كه سهام كل آن در Max Life در محدوده مقرر در قوانین و مقررات قابل اجرا باقی خواهد ماند.

“طبق توافق نامه های اصلاح شده ، Axis Bank حداکثر 9.002 درصد از سهام سهام Max Life و Axis Capital Limited و Axis Securities Limited با هم حداکثر 3 درصد از سهام سهام Max Life را بدست خواهند آورد.

این بانک گفته بود: “علاوه بر این ، نهادهای Axis حق دارند سهام اضافی حداکثر 7 درصد از سهام اصلی Max Life را در یک یا چند ترانزیت مطابق با قوانین و مقررات موجود بدست آورند.”

وی گفت که بانک مروج این شرکت قطعاً از مزیت استراتژیک برخوردار است.

وی گفت: “در حالی كه شبکه شعبه از قبل در دسترس ما است ، اما از طریق این رابطه چندین عنصر دیگر حاكمیت وجود خواهد داشت ، توسعه محصول مشترک ، ادغام فناوری اطلاعات و غیره نیز رونق و توسعه خواهد یافت.” DP MKJ