تایوان مدیاتک می گوید ، هند بازار بزرگی برای 5G خواهد بود

دهلی نو: سازنده چیپست تایوانی MediaTek روز سه شنبه گفت که هنوز زمان برای بکارگیری 5G در هند وجود دارد اما این کشور بازار بزرگی برای فناوری جدید خواهد بود. این شرکت چیپست جدید اسمارت فون Dimensity 700 5G خود را برای ارائه قابلیت ها و تجربیات پیشرفته 5G به بازار انبوه عرضه کرده است.

ریک تسای مدیر عامل مدیاتک گفت این شرکت تعداد زیادی چیپ ست را به تلفن هایی که در بازار هند ارسال می شوند ، عرضه می کند.

“ما تراشه های زیادی را حمل می کنیم که سپس در تلفن های هوشمند حمل شده به بازار هند بسته بندی می شود. بیشتر هم اکنون 4G یا 3G است. ما می فهمیم که برخی از اپراتورهای بزرگ هند در حال بررسی ساخت تلفن های 5G هستند … احتمالاً مدتی وجود دارد قبل از اینکه هند به بازار بزرگ فناوری 5G تبدیل شود “، وی گفت.

وی ، با این حال ، اشاره کرد که هند بازار عمده خدمات 5G خواهد بود.

وی گفت: “مطمئناً در ذهن ما تردیدی وجود ندارد كه هند یكی از مصرف كنندگان عمده تلفن و فناوری 5G خواهد بود. مطمئناً ما برای تأمین تقاضای هند در سالهای آینده با مشتریان خود بسیار نزدیك خواهیم بود.”

در ماه سپتامبر ، مدیاتک گفته بود كه آماده است تا از موج 5G در هند با مجموعه راه حل های خود و همچنین زمانی كه سرویس های ارتباطی پرسرعت در این كشور ارائه می شود ، پول نقد بگیرد.

این شرکت همچنین از همکاری با VVDN Technologies خبر داده بود که طبق آن دستگاه های هوشمند مجهز به مدیاتک قرار است در سه ماهه چهارم سال 2020 در هند عرضه شوند.

در حالی که این طیف هنوز در هند به حراج گذاشته نشده است ، تعدادی از فروشندگان گوشی دستگاه های مجهز به 5G را روانه بازار کرده اند که انتظار می رود در ماه های آینده تعداد بیشتری از این محصولات به بازار عرضه شود.

MediaTek سالانه بیش از 1.5 میلیارد دستگاه از جمله تلفن های هوشمند ، اتومبیل ، دوربین های مداربسته ، دستگاه های صوتی ، سیستم های صوتی ، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند را تأمین می کند.

در مورد چیپ ست جدید تلفن هوشمند 5 بعدی Dimensity 700 ، این شرکت گفت که نمونه کارها گسترش یافته به شما کمک می کند تا آخرین قابلیت های 5G را در هر سطح گوشی های هوشمند ارائه دهید.

این Dimensity 700 ترکیبی چشمگیر از ویژگی های اتصال 5G ، قابلیت های پیشرفته دوربین مانند قابلیت های تقویت کننده عکسبرداری در شب و پشتیبانی از دستیار صوتی متعدد است که همه در طراحی فوق العاده کم مصرف هستند.

این شرکت همچنین از تراشه های MT8192 و MT8195 خود برای نسل بعدی کروم بوک ها رونمایی کرده است.