تأثیر یادگیری آنلاین بر فرزند شما: باید این را بدانید

تأثیر_آموزش_آنلاین روی فرزند شما

تأثیر یادگیری آنلاین بر فرزند شما

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

مادر Dhruv به تازگی توضیح دادن به معلم خود را به پایان رسانده است که دیروز به دلیل مشکلات اتصال به اینترنت قادر به حضور در کلاس نبود. او همچنین سعی کرد معلم را متقاعد کند که یک روز اضافی برای پایان دادن به تکالیف اختصاص یافته در آن روز به او بدهد. این معلم فهمید که ، مانند بسیاری از دانش آموزانش ، Dhruv نیز تلاش کرده است تا با شکل جدید یادگیری سازگار شود. به عنوان کسی که همیشه از کلاسها هیجان زده است ، عدم تمایل اخیر به شرکت در کلاسهای آنلاین از نظر دهرو باعث نگرانی والدین و معلمان وی شده است.

اگرچه نسل جدید از اینترنت باهوش ترند ، اما محدودیت های خاصی در آموزش الکترونیکی وجود دارد. Dhruv عادت به مطالعه در بین همسالان و در یک محیط آشنا بود که باعث یادگیری می شود. یک دانش آموز فعال در کلاس ، هنگام مطالعه آنلاین ، مشارکت و تمایل وی برای پاسخگویی در کلاس کاهش یافت. عدم تعامل یک به یک با معلمانش نیز او را با تردیدهای بیشتری روبرو کرد و او برای پایان کار مدرسه تلاش کرد.

اکثر والدین دارای بچه در مدرسه موافقت می کنند که بچه های آنها با مسئله مشابه Dhruv روبرو هستند. همه گیری اخیر بچه ها را مجبور کرده است مانند کلاس درس از مناطق یادگیری آشنا خود خارج شوند و کاملاً مخالف آنچه قبلاً عادت کرده بودند باشد. بیشتر والدین و مربیان سخت تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که این انتقال به روشی جدید برای یادگیری برای دانش آموزان راحت تر است. یادگیری آنلاین با چالش هایی همراه است که می تواند تا حد زیادی بر کودکان تأثیر بگذارد.

تأثیر کلاسهای آنلاین بر کودکان

از دست دادن انگیزه و احساس انضباط شخصی مورد نیاز برای مطالعه آنلاین برخی از مبارزات عمده ای است که کودکان با آن روبرو هستند. کلاس درس مدرسه یک ساختار و یک محیط یادگیری موثر را فراهم می کند که یادگیری در خانه فاقد آن است. این چرخه ای را برای دانش آموزان تضمین می کند که می توانند تکالیف خود را به پایان برسانند و منجر به کمبود انگیزه و اهداف پایین تر برای خود می شوند.

علاوه بر این ، کلاس و تعامل با همسالان در سالهای تحصیلی بسیار مهم است. این یک محیط خنثی برای تعاملات اجتماعی دانش آموزان است که به توسعه مهارت هایی مانند تعیین مرزها ، یادگیری همکاری و همدلی کمک می کند. این مهارت ها برای ایجاد روابط اجتماعی در دوران کودکی بلکه در بزرگسالی فوق العاده مهم است.

کلاسهای آنلاین: نیاز به ساعت

تأثیر کلاس های آنلاین می تواند باعث نگرانی بسیاری از والدین شود. اما با داشتن یک سیستم پشتیبانی مناسب ، این دانش آموزان می توانند به راحتی از پس چالش های ناشی از یادگیری آنلاین برآیند. در حالی که وضعیت بسیار نگران کننده است ، اما همان چیزی است که وضعیت فعلی آن را می طلبد.

به نظر می رسد بازگشایی مدارس در آینده نزدیک کار دشواری است و مکث آن به دلیل همه گیری نیز می تواند عواقب جدی را به همراه داشته باشد. کلاسهای آنلاین احساس عادی بودن را در این اوقات غیرقطعی ایجاد کرده اند و به دانش آموزان راهی برای استفاده م timeثر از وقت خود داده اند.

ادامه تحصیل در این اوقات تلاش برای والدینی که نگران آینده فرزندشان هستند خیال آسوده ای است. اما با داشتن یک سیستم برنامه ریزی و پشتیبانی مناسب ، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که فرزندشان می تواند با شرایط تغییر یافته سازگار شود و تحصیلات آنها حتی در مواقع سخت نیز ایمن است.

والدین امروز بیش از هر زمان دیگری نگران آینده تحصیلی فرزندان خود هستند. همیشه عاقلانه است که در این اوقات عدم اطمینان برای آینده فرزندان خود برنامه ریزی کنید. با استفاده از ماشین حساب آموزش کودک زیر ، می توانید به راحتی مبلغی را که برای آینده درخشان فرزندتان باید اختصاص دهید ، درک کنید.

سرمایه های صندوق متقابل تابع خطرات بازار هستند ، کلیه اسناد مرتبط با طرح را با دقت بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات مستندات KYC و روش تغییر آدرس ، شماره تلفن ، مشخصات بانکی و غیره ، لطفاً به https://bit.ly/36BTr0u مراجعه کنید. ثبت یک باره KYC برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. شما می توانید KYC خود را با ارسال موارد زیر در هر یک از شعب یا مراکز جمع آوری ما تکمیل کنید: الف) فرم Central-KYC به طور کامل پر شده و امضا شده ب) شناسنامه و اثبات آدرس: هر سندی که توسط دولت مرکزی اعلام شده باشد ، به اثبات رسیده باشد. PAN برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. ج) اثبات آدرس: همان شناسه هویت (به جز PAN) د) عکس اخیر به اندازه گذرنامه. اصل باید برای تأیید حمل شود. سرمایه گذاران باید فقط در صندوق های سرمایه گذاری مشترک SEBI معامله کنند / سرمایه گذاری کنند. جزئیات در سایت www.sebi.gov.in موجود است. سرمایه گذاران می توانند از طریق شماره 91-8048893330 + با ما تماس بگیرند یا از طریق آدرس ایمیل@kotak.com برای ما نامه بنویسند. برای تشدید ، به [email protected] نامه بنویسید یا شکایت خود را از طریق پورتال SCORES (سیستم رسیدگی به شکایات SEBI) در http://scores.gov.in با SEBI مطرح کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=PWrvLQmSSyo

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک Kotak Mahindra