بیمه حداکثر عمر انتظار رشد دو رقمی در سال مالی 2011 را دارد

دهلی نو: بیمه خصوصی بیمه بیمه ماکس لایف (Life Life) گفته است که پیش بینی می کند در دوره مالی فعلی رشد دو رقمی بیش از 10 درصدی را در میان افزایش تدریجی تجارت داشته باشد. مدیر عامل و بیمه مدیر ماکس لایف ، پرشانت تریپاتی ، به نیمه دوم گفت که باید نیمه دوم بهتر از نیمه اول باشد و از هر ماه مشخص است.

“حداکثر زندگی به طور قابل توجهی بهتر از صنعت خصوصی به طور کلی عمل کرده است و ما طی ماههای گذشته در حال رشد بوده ایم. برای هفت ماه اول ، بیمه ماکس لایف نرخ رشد 9 درصدی را در مقابل انقباض 8 درصدی ثبت کرده است. همان دوره یک سال پیش. ما در نتیجه این امر سهم بازار را به دست آورده ایم. ”

برای نیمه اول ، وی گفت ، سهم بازار 11 درصد بود که بالاترین میزان در 10 سال گذشته است.

“در سه ماهه چهارم ، ما باید رشد در محدوده 10-15 درصد را ثبت کنیم. این تجارت در مارس به دلیل شیوع بیماری همه گیر COVID-19 و قفل اقتصادی متضرر شد. ما پیش بینی می کنیم که باید سال را دو برابر کنیم ما در حال حاضر در 9 درصد هستیم ، امیدواریم که مالیات فعلی با بیش از 10 درصد رشد بسته شود. ”

وی گفت ، این شرکت از نظر افزایش تجارت طولانی مدت گام خوبی برداشته است ، افزود ، اصطلاح تجاری تقریباً 75-80 درصد رشد سالانه داشته است.

در همین حال ، این شرکت Max Life Critical Illment and Disability Rider و ‘Max Fit’ ، یک برنامه سلامتی جامع را راه اندازی کرده است.

وی گفت ، بیماری حیاتی و معلولیت حداکثر زندگی از حمایت گسترده مالی در برابر طیف وسیعی از بیماری های حیاتی و ناتوانی برخوردار است.

“با بسیاری از بیماری های حیاتی مرتبط با عادات مربوط به سبک زندگی ، Max Life می خواهد مشتریان سالم ، فعال و حداکثر سلامتی و سلامتی شخصی خود را در کنار یکدیگر داشته باشند ، برنامه” Max Fit “و” Max Life Critical Crazy and Disable Rider “- به کل نگر بودن مشتریان پاسخ می دهد پوشش بهداشتی باید اطمینان حاصل کند که آنها به تناسب اندام ، محافظت ، شاد بودن ادامه می دهند. ”

“Max Fit Program” که به طور انحصاری توسط سوارکار در دسترس است ، یک برنامه سلامتی با ویژگی هایی مانند نمره ارزیابی سلامتی ، یادآوری دارو ، نکات بهداشتی روزانه ، دسترسی دیجیتالی به همه گزارش های بهداشتی و یک ماشین حساب سلامتی برای بیماری هایی مانند دیابت ، بیماری های قلبی ، استرس ، اضطراب و غیره