بهترین کاربرد ردیاب حیوانات GK130 چیست؟

به عنوان مثال مجموعه ای که تعداد زیادی پرسنل فروش و یا کارمندان مسئول پخش محصولات دارد و نیازمند این است که میزان کارکرد، اضافه کاری و پورسانت آنها را تعیین و محاسبه نماید و از طرفی برنامه ای برای افزایش راندمان و نظارت بر فعالیت افراد داشته باشد. این مرکز ارائه دهنده ردیاب کوچک حیوانات مدل B22 نیز هست. اما با داشتن یک ردیاب حیوان خانگی می توان بدون دغدغه از حیوانات خانگی مراقبت کرد. ردیاب کوچک حیوانات مدل B22 دارای آنتن جی پی اس با حساسیت بالا است. وجود یک ردیاب سگ یا گربه می تواند برای رفع این نگرانی ها بسیار کارآمد باشد.

با این ترتیب اگر برای کودک یا سالمندتان اتفاقی رخ دهد به راحتی می توانید از تمام جزئیات و محل حادثه مطلع شوید. 2. ردیابی با استفاده از ماهواره جی پی اس که در تمام نقاط دنیا بدون محدودیت مکانی موقعیت را دریافت و با استفاده از سیم کارت به صاحب حیوان ارسال می کند . کار ردیابی با استفاده از یک سرور انجام می گیرد که پس از گذشت مدتی باید آن ردیابی حیوانات در طبیعت را تمدید کرد. این کار نیاز به پشتیبانی دارد که در زمان خرید باید به این مسئله مهم توجه داشته باشید. افراد متخصصی که در این شرکت مشغول به کار هستند، تجربه کافی در به راه انداختن انواع ردیاب ها را دارا هستند و در بخش پشتیبانی حمایت خوبی را از خریدار به جا خواهند آورد.

اما راهکار دیگری که به شما پیشنهاد میدهیم این است که میتوانید تنها برای سگهای گله که معمولاً پیش از بقیه حرکت میکنند ردیاب تهیه کنید. این مدل از ردیاب ها همانند سایر مدل های ردیاب کیم کالا قابلیت ردیابی از طریق اپ موبایل و سامانه ردیابی آنلاین رو داره و حتی میشه از طریق پیامک لوکیشن دستگاه رو دریافت کرد. این مرکز بزرگ ترین محل پخش انواع ردیاب های حیوان های خانگی و ردیاب های شخصی است. ردیاب کوچک حیوانات مدل B22 از مناسب ترین ردیاب ها برای سگ ها و گربه ها است. تعریف یک محدوده مشخص برای رفت و آمد حیوانات خانگی سگ و گربه در زمان تهیه یک ردیاب می تواند در تأمین امنیت او تأثیرگذار باشد.

حیوانات بسیار باهوش هستند و وقتی صاحب آنها در خانه نیست ممکن است کارهایی را انجام دهند که برایشان خطرناک است. حیوانی که عقیم نشده باشد، نسبت به جنس مخالفش کشش و جاذبه دارد و ممکن است در هر شرایطی صاحبش را تنها بگذارد. کارفرمایان می توانند با استفاده از امکانات نظارت و مانیتورینگ نرم افزار های ردیابی، موقعیت لحظه ای پرسنل خود را ملاحظه نموده و در صورت نیاز برای کارمندان و یا خودروها مسیر و منطقه خاصی را مشخص و وظایف روزانه را از طریق نرم افزار به اطلاع آنان برسانند. در این صورت، با خارج شدن حیوان از این محدوده، از طریق ردیاب به صاحب آنها پیامکی ارسال می شود که می تواند به سراغ حیوان برود و او را از به داخل محدوده اش برگرداند.