بله بانک کارت اعتباری مارک مشترک با Neokred را برای پرداخت های بدون نقد راه اندازی می کند

دهلی نو: بله بانک روز سه شنبه گفت که برای تسهیل پرداخت های بدون پول ، کارت مشترک با نام تجاری پیش پرداخت را با همکاری Neokred Technologies راه اندازی کرده است.

پیشنهادات کارت را می توان متناسب با نیاز شرکت هایی که کارت کارمزد یا کارت هزینه برای کارمندان خود درخواست می کنند ، شخصی سازی کرد.

وام دهنده در بیانیه ای گفت ، بله بانک با مشارکت Neokred Technologies “کارت بله بانک Neokred Card” را راه اندازی کرده است ، یک کارت پیش پرداخت با مارک تجاری ، پرداخت های بدون پول را تشویق می کند.

کارت پیش پرداخت به شرکای سازمانی Neokred در بخشهای مختلف از جمله مراقبت های بهداشتی ، م institutionsسسات مالی ، NBFC ، شرکتهای نفتی ، م institutionsسسات آموزشی ، FMCG و زیرساخت ها ارائه می شود.

کارت اعتباری را می توان با تعادل بارگذاری کرد و برای هزینه هایی مانند خرید ، پرداخت قبض آب و برق ، خرید آنلاین ، رزرو بلیط و برداشت وجه نقد در دستگاه های خودپرداز همراه با مزایای مختلف استفاده کرد.

آنیتا پای ، مدیر عامل بله بانک گفت: “فناوری و قابلیت های نوآوری این بانک یک تمایز اساسی است و ما در ایجاد یک اکوسیستم دوستانه برای همکاری با fintech ها و سایر بازیکنان نقش متمایزی داشته ایم.”

پی افزود: “ما همچنان بر تقویت بیشتر رهبری خود در بانکداری دیجیتال از طریق همکاری متمرکز هستیم و بیش از انتظارات مشتریان خود هستیم.”

در این کارت ، ثبت نام آسان بدون افتتاح حساب بانکی ، پردازش سریعتر معامله ، تسهیلات برای مرور کلی هزینه ها با قابلیت مشاهده در زمان واقعی ، امتیازات پاداش و برنامه های تبلیغاتی ارائه شده است.

روهیت رجی ، بنیانگذار و مدیر ارشد بازرگانی Neokred Technologies گفت: “بله بانک در طول سالهای مختلف در رشد فن آوری های مختلف نقش مهمی داشته است – این دلیل محکمی است که فن آوران و شرکت های بزرگ آنها را بر سایر بانک ها ترجیح می دهند.”

“ما در حال پیش بینی دستیابی به 300 کرور AUM هستیم تا از طریق سیستم عامل ما مدیریت شود و سر و صدای زیادی از طرف شرکت ها ، شرکت های تازه تاسیس و Fintech اعلام شده است که تمایل خود را برای راه اندازی محصولات مارک دار خود با کمترین TATS و انطباق اعلام کرده اند.” او اضافه کرد.