برنامه های پس از پرداخت Vodafone Idea: Vodafone Idea قیمت دو بسته خانوادگی پس پرداخت را افزایش می دهد

با توجه به اعلامیه های شرکت در برنامه های مشتریان ، Vodafone Idea (Vi) قیمت برخی از بسته های خانواده پس از پرداخت را در برخی محافل حدود 50 Rs افزایش داده است.

به گفته تحلیلگران ، تغییرات تعرفه ای تاثیری بر درآمد شرکت فروخته شده یا رقبای آن Bharti Airtel و Reliance Jio نخواهد داشت ، اما می تواند نشان دهد که احتمالاً به زودی افزایش قیمت وجود دارد.

راجیو شارما ، سرپرست تحقیق در کلاه های SBI.

بسته های خانواده Vi به ارزش 598 و 749 روپیه هم اکنون به ترتیب 649 و 799 روپ هزینه دارند. تلفن ارتباطی به درخواست ET برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سهام این شرکت در پایان بسته شدن BSE در روز سه شنبه 2.45٪ افزایش یافت و به 10.05 Rs رسید ، در حالی که سهام Bharti Airtel با پیشرفت 3.46٪ به 479.35 Rs رسید.

ET در نسخه 16 نوامبر خود گزارش داد که Vi با ضرر در حال افزایش تعرفه های 15-20٪ تا پایان سال یا اوایل سال آینده برای بازیابی مالی و جلوگیری از ضرر و زیان مشتری است.

اگر Vi قیمت های خود را افزایش دهد ، Bharti Airtel ممکن است دنبال شود ، در حالی که Jio ممکن است نرخ های خود را با در نظر گرفتن هدف خود برای رسیدن به 500 میلیون مشتری درجه بندی کند.

سه تلفن خصوصی این کشور قبلاً نرخ ها را در دسامبر 2019 افزایش داده بودند ، اولین باری که از زمان ورود Jio در سال 2016 این کار را انجام دادند.

درآمد متوسط ​​وی برای هر کاربر از 119 روپیه در پایان سه ماهه سپتامبر هنوز از درآمد بهارتی ایرتل (162 روپیه) و جیو (145 روپیه) عقب است.

Vi MD Ravinder Takkar گفته است که نرخ تعرفه فعلی “ناپایدار” است و از اولین کسی که باعث افزایش آن می شود “طفره نمی رود”.

طبق گفته دویچه بانک ، Vi با 1.7 لور کرور دلار خالص بدهی خالص و درآمد ناخالص قانونی تنظیم شده ، که حدود هشت برابر درآمد شرکت قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک است ، همچنان اهرم کرده است.

گلدمن ساکس در گزارشی گفت که افزایش تعرفه به وی کمک خواهد کرد زیرا هر 10 ریال اضافه شده به ARPU منجر به حدود 400 میلیون دلار جریان نقدی افزایشی می شود.