با “جهان در کیف پول خود” با کودکان خود در یک تور جهانی مجازی بروید

اخیراً یک وبینار دو سری در زمینه مدیریت پول توسط HSBC با همکاری Times of India برگزار شد تا مهارت های زندگی را به بچه های جوان منتقل کند

ET_HSBC_World_In_Wallet_Unit-01_2

چالش های مالی که اکنون مردم با آن روبرو هستند ممکن است تأثیر ناخواسته ای بر فرزندان آنها داشته باشد – این ممکن است به بچه ها کمک کند تا ذهنیت پول را خیلی زود توسعه دهند. از آنجا که تحقیقات و مطالعات متعدد ثابت کرده است که کودکان افسردگی به عنوان مصرف کنندگان صرفه جویی به وجود آمده اند ، کسانی که ویروس کرونا را تجربه می کنند نیز می توانند درس های مهم مالی را بیاموزند.

HSBC Premier با همکاری تایمز هند بچه ها را به یک تور جهانی مجازی برد تا مدیریت پول را به بچه ها آموزش دهد. وبینار دو سری با عنوان ‘جهان در کیف پول شماهدف از این کار آموزش دادن به بچه های بین 8 تا 13 سال در مورد مدیریت پول از طریق مسافرت است. وبینار ویژه مهمان مشهور تارا شارما سالوجا و مربی مالی Akruti Agarwal Iyer.

Jaswinder_2

Jaswinder Sodhi ، رئیس پیشنهادات مشتری و بازاریابی – بانکداری ثروت و شخصی هند در HSBC وبینار را شروع کرد ، “این یک روش جالب برای آموزش نسل بعدی ما در مورد اهمیت پس انداز و برنامه ریزی هدف است. ما در HSBC Premier یک پیشنهاد مشابه داریم که با کمک به مشتریان در هر مرحله ، همه دنیا را در کیف پول خود قرار می دهیم ، خواه ثروت خانوادگی ، تحصیلات عالی ، سفرهای بین المللی ، سرمایه گذاری های جهانی و تجربیات سبک زندگی به بهترین شکل. “

ارزش پول

اولین وبینار در ماه اکتبر برگزار شد و بسیاری از بچه ها و والدین با شور و شوق در فعالیت های سرگرم کننده شرکت می کردند و جوایز می گرفتند. تارا فکر می کرد صحبت در مورد سلامت مالی به همان اندازه بحث در مورد سلامت جسمی و عاطفی مهم است. وی همچنین گفت که پول نباید یک موضوع مخوف باشد و همچنین اضافه کرد ، “آموزش ارزش پس انداز به بچه ها بسیار مهم است. وقتی همه شروع به برنامه ریزی و بودجه می کنند ، تعطیلات بچه ها را هیجان زده می کند. سال گذشته که در لندن بودیم ، به عنوان یک تمرین سرگرم کننده بودجه کمی به بچه ها دادیم و از آنها خواستیم که سه روز آینده را برنامه ریزی کنند. و بسیار جالب بود که آنها چه کاری را انتخاب کردند و چه کاری را انجام ندادند. ما در پایان کار در Airbnb بیش از آنچه که می خواستیم پخت و پز می کردیم زیرا آنها می خواستند پس انداز کنند و به Legoland بروند. ”

وی همچنین توضیح داد که ایجاد توازن بین خواسته و نیاز بچه ها به عهده والدین است. وی پیشنهاد داد که بچه ها باید ارزش چیزها را براساس موقعیت خانوادگی و اولویت هایشان درک کنند.

آکروتی در ادامه با اشاره به اهمیت بودجه بندی ، اولویت بندی و وام گرفتن ، “کودکان باید بدانند که پول محدودیت هایی دارد و ممکن است برای بهترین های ما اتفاق بیفتد. بنابراین ، در حالی که بودجه بندی می کنید ، باید بین چیزهایی که می خواهید و مواردی که لازم دارید و موارد ضروری را در اولویت قرار دهید. ” وی همچنین توضیح داد که وقتی پول قرض می کنیم ، باید آن را پس بدهیم ، چه به بانک ها و چه به والدین. وی تفاوت کارتهای بدهی ، اعتباری و ارزی را توضیح داد. وی به والدین توصیه کرد که با گفتگو در مورد نیازها ، خواسته ها و ارزشهای موجود در مورد مسائل ، در بچه های کوچکتر مکالمه را در مورد سواد مالی آغاز کنند. و برای بچه های بزرگتر ، موضوعاتی مانند پس انداز ، تعیین هدف و برنامه ریزی مهارتهای حیاتی زندگی هستند.

دومین وبینار برنامه ریزی شده پس از دیوالی اهمیت الهام گرفتن از فرهنگ های مختلف ، اقوام و پذیرفتن تنوع را برجسته کرد. از طریق فعالیت های سرگرم کننده ، آکروتی توضیح داد که بچه ها و والدین امروزی متنوع هستند و نیازهای مالی آنها نیز متفاوت است. وی گفت ، “این فقط داشتن یک حساب برای نگه داشتن پول آنها نیست. این پشتیبانی مداوم و راهنمایی مداوم برای نیازهای مختلف مالی است. و این جایی است که Next-Gen HSBC Premier به بچه ها کمک می کند تا با بانکداری و نحوه معامله آشنا شوند. با پول.”

الهام گرفتن

تارا و آکروتی همچنین در مورد چگونگی الهام گرفتن از سفر برای کارآفرینان صحبت کردند پوجا دینگرا و بهاویش آگروال برای شروع فعالیت های جدید بحث به آرامی به سمت برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه تحصیلات عالی بچه ها پیش رفت. آکروتی به والدین توصیه کرد ، “تحصیلات عالی می تواند ترسناک و گران باشد. خوب است که از امروز هر ماه برای اهداف آینده کنار بگذارید. HSBC والدین را به سرمایه گذاری در ارزهای مختلف راهنمایی می کند – دلار یا هر ارز دیگر برای جلوگیری از از دست دادن پول در زمان تبدیل INR به آن ارز مورد نظر. “

تارا در پایان با توضیح تأثیر برنامه ریزی برای تحصیل زودهنگام در خارج از کشور برای بچه ها ، گفت: “وقتی ما برنامه ریزی را زود شروع می کنیم ، بچه ها نیز انگیزه دارند که برای تحقق رویاهای خود سخت کار کنند. مهم است که با کمک به آنها برای برنامه ریزی بهتر و شروع به پس انداز با شرکای مناسب ، آنها را تشویق کنید. ”

جاسوندر با تشویق والدین برای شروع زودهنگام برنامه ریزی مالی ، وبینار را خلاصه کرد. “از تحصیلات عالی تا سفرهای خارج از کشور ، HSBC در 65 کشور و سرزمین در سراسر آفریقا ، آسیا ، اقیانوسیه ، اروپا ، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی شریک است. ما همچنین به والدین و دانش آموزان از قبل از پذیرش از طریق مرحله سفر کمک می کنیم و از ارائه مساعدت مورد نیاز شما بسیار خوشحال خواهیم بود. “

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای بانکی برای فرزند خود به سایت www.nextgenpremier.com مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً از نظر ظرفیت فردی مربوط به شرکت کنندگان است و از نظر HSBC نیست.

سلب مسئولیت: این مقاله از طرف Times – Red Cell توسط تیم Mediawire تولید شده است.