بانک HDFC | RBI: پس از اقدام RBI در مورد خاموشی ، مدیرعامل بانک HDFC برای رفع ترس مشتری وارد عمل می شود

مدیر عامل بانک HDFC ، ساشیدار جاگدیشان روز پنجشنبه به مشتریان موجود این بانک اطمینان داد و گفت که آنها می توانند بدون نگرانی به معامله با بانک ادامه دهند. جگدیشان همچنین گفت که این بانک با دیکتاتور تنظیم کننده مطابقت دارد.

RBI روز پنجشنبه از بانک HDFC درخواست کرد موقتاً پیشنهادات دیجیتالی جدید را متوقف کرده و منابع مشتریان کارت اعتباری را متوقف کند.

“ممکن است بسیاری از شما در مورد سفارش RBI بخوانید یا شنیده باشید که از ما می خواهد موقتاً هرگونه راه اندازی جدید بانکداری دیجیتال و تأمین منابع مشتری جدید کارت اعتباری را متوقف کنیم. ما مطابق با الزامات تنظیم کننده عمل خواهیم کرد. ”” جگدیشان در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت. “ما از این فرصت استفاده می کنیم و به مشتریان فعلی خود اطمینان می دهیم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد. شما می توانید بدون نگرانی به معامله با بانک ادامه دهید. ”

جاگدیشان همچنین به دلیل خاموشی های اخیر که بانک با آن روبرو شده است ، عذرخواهی کرد.

وی نوشت: “ما درك می كنیم كه شما به عنوان مشتری گرامی ما انتظار دارید كه ما از استاندارد و كیفیت خدمات و تجربه بسیار بالایی برخوردار باشیم.” “و گاهی اوقات ، ما نتوانسته ایم انتظارات شما را برآورده کنیم. برای آن ، لطفاً عذرخواهی صمیمانه ما را بپذیرید. ”

این بانک در حالی که اپلیکیشن موبایل و بانکداری اینترنتی خود را به روزرسانی کرده بود ، در نوامبر 2018 با اولین خاموشی بزرگ خود روبرو شد. یک سال بعد ، در دسامبر 2019 با دومین خاموشی روبرو شد و RBI را مجبور کرد تیم خود را برای بررسی مواردی که وام دهنده با آن روبرو است ، بفرستد. از آن زمان به بعد ، این بانک گامهایی را برای تقویت زیرساختها و سیستمهای IT خود برداشته است.

به طور غیر منتظره حادثه دیگری در 21 نوامبر 2020 اتفاق افتاد و دلیل اصلی سقوط قطعی برق در مرکز داده اولیه آن بود.

جاگدیشان به مشتریان گفت: “ما در حال کار بر روی پایه های جنگ هستیم تا این منطقه را نیز تقویت کنیم.”

وی همچنین اظهار داشت که پس از تأیید تنظیم کننده از RBI ، برخی از پیشنهادات دیجیتالی بانک راه اندازی می شود.

“برخی از ابتکارات استراتژیک دیجیتال ما برای بهبود تجربه جلویی دیجیتال ، بهبود ریشه دیجیتال ، مستقیماً از طریق پردازش ، نسل بعدی بانکداری اینترنتی و تلفن همراه ، API های بانکی مبتنی بر لبه و غیره اکنون آماده شده و پس از تأیید و تصویب از تنظیم کننده ، “او گفت.

جگدیشان به مشتریان اطمینان داد که این بانک با متخصصان و تنظیم کننده برای تقویت بخشهای مشخص شده جهت بهبود همکاری خواهد کرد.