بانک hdfc: ممنوعیت RBI در بانک HDFC ممکن است به مدت 3-6 ماه باقی بماند: Macquarie Capital

بمبئی: بانک رزرو هند برای متوقف کردن موقت همه راه اندازی های دیجیتال و تأمین مشتری های کارت اعتباری جدید برای بانک HDFC می تواند بر اساس یادداشت Macquarie Capital برای سه تا شش ماه بماند. این کارگزار خاطرنشان کرد: این بانک فقط پس از رفع مشکلات مربوط به فناوری و مقیاس می تواند برای بررسی تصمیم خود به RBI مراجعه کند.

سورش گفت: “ما معتقدیم كه این ممنوعیت می تواند حدود 3 تا 6 ماه وجود داشته باشد زیرا بانك حداقل یك ربع برای حل برخی از این مسائل وقت می گذارد و سپس RBI را برای پست بررسی دعوت می كند تا RBI محدودیت ها را از نظر ما راحت كند.” گاناپاتی ، دستیار کارگردان ، Macquarie Capital.

گرچه این اولین چالش بزرگ برای مدیر اجرایی تازه به کار رفته ساسیدار جاگدیشان است ، گاناپاتی اظهار داشت که نباید اهمیت زیادی داد که مسئله قطع پس از خروج پوری اتفاق افتاده است.

وی گفت: “ما این را به عنوان موضوعی خاص مدیر عامل جدید نخوانیم.” “قطع فناوری نیز در زمان مدیر عامل قبلی آقای پوری اتفاق می افتاد. همانطور که قبلا گفته شد ، بزرگترین چالش بانک تحت مدیرعامل جدید ساشی جاگدیشان ساخت مقیاس زمانی است که آنها 10٪ سهم بازار داشته باشند. ”

این دستور بی سابقه توسط RBI پس از آن رخ داده است که بانک در طول دو سال سومین خاموشی بزرگ خود را تجربه کرده است. در دستور RBI همچنین آمده است که هیئت وام دهنده باید این خلاصی ها را بررسی کرده و پاسخگویی را برطرف کند.

این بانک در بورس گفت: “RBI توصیه کرده است که تمام فعالیت های تولید تجارت دیجیتال را که تحت برنامه خود برنامه ریزی شده است متوقف کند – دیجیتال 2.0 (برای راه اندازی) و سایر برنامه های کاربردی تولید کننده فناوری اطلاعات و (تأمین منابع مشتریان جدید کارت اعتباری)” “اقدامات فوق برای لغو در صورت انطباق مطلوب با مشاهدات مهم مهم که توسط RBI شناسایی شده اند ، در نظر گرفته خواهد شد.”

اگرچه این بانک افزود که تأثیر مهمی در سودآوری آن نمی بیند.

گاناپاتی افزود: “ما این را یک عقب گرد موقت می دانیم و تأثیر مهمی در سودآوری آنها نمی بینیم.” “ما همچنان از توانایی آنها برای کاهش نسبت هزینه به درآمد 100 بیت در هر سال برای پنج سال آینده به 35٪ اطمینان داریم.”

از تاریخ 30 سپتامبر ، این بانک دارای 15292 دستگاه خودپرداز در 2،848 شهر بود. طبق اطلاعات RBI ، مشتریان آن 14.9 میلیون کارت اعتباری و 33.8 میلیون کارت نقدی دارند که این امر را به یکی از بزرگترین بانک های معاملاتی کشور تبدیل کرده است.

طبق داده های شرکت ملی پرداخت های هند (NPCI) ، وام دهنده بخش خصوصی سومین بانک بزرگ حواله کننده در ماه اکتبر در شبکه UPI پشت بانک دولتی هند و Axis Bank با 179.5 میلیون معامله و نرخ خرابی فنی 0.81٪ بود.