بانک ها به زودی خدمات بیشتری را درب منزل ارائه می دهند: Rajkiran Rai ، MD Union Union of India

(این داستان در اصل در ظاهر شد در 16 نوامبر سال 2020)

دکتر و مدیر عامل شرکت راجکران رای (Union Bank of India) (UBI) به تازگی ادغام Corporation Bank و Andhra Bank با UBI را به پایان رسانده است. علی رغم قفل شدن ، Rai موفق شد ادغام را با ادغام کامل Bank Corporation که در ماه نوامبر و بانک Andhra تا مارس 2021. انتظار می رود ، ببیند. او به عنوان رئیس جدید التصویر انجمن بانک های هند (IBA) ، همچنین مسئولیت نمایندگی را دارد. صنعت…

مایور

زمینه های اولویت IBA کدامند؟

IBA در حال هماهنگی ابتکار دولت برای ارائه خدمات بانكی درب منزل به عنوان یك سرویس قابل پرداخت و برون سپاری است. این امر به ویژه برای افراد مسن که نباید در زمان Covid از خانه خارج شوند ، مربوط می شود. ما با خدمات غیرمالی شروع به کار کردیم و در حال برنامه ریزی برای جمع آوری گواهی نامه های زندگی بازنشستگان و ارائه تحویل و جمع آوری پول نقد هستیم ما همچنین صنعت را برای گذار از Libor (نرخ پیشنهادی بین بانکی لندن) به عنوان یک معیار آماده می کنیم.

تفکر در مورد “بانک بد” چیست؟

مورد توجه قرار نگرفته است. تفکر این بود که نهادی در بخش دولتی امکان انتقال وام های بد را بدون روند مناقصه فراهم می کند و می تواند وام ها را جمع کند. مدیران حرفه ای این مصوبه را کامل می کنند و پول را به بانک ها برمی گردانند. نیاز به تغییر این برداشت است که بانک “بد” است. من ترجیح می دهم آن را یک بانک مدیریت دارایی تحت فشار قرار دهم. هر کشوری چرخه های اقتصادی را طی می کند و چنین مفهومی م workثر خواهد بود ، زیرا سرمایه گذاران بین المللی زیادی برای دارایی های تحت فشار وجود دارند.

موضع گیری در مورد بانک های نو چیست؟

فین تک وجود دارد و فناوری بزرگی نیز وجود دارد. اینها افرادی هستند که به فعالیتهای بانکی نزدیک می شوند. IBA پیشتاز خواهد بود تا مسائل مربوط به مقررات خود را با RBI بر عهده بگیرد.

آیا وام دهندگان نیاز به تسویه سرمایه از بانک مرکزی دارند؟

RBI پیش از این مهلت (برای افزایش سرمایه مورد نیاز) را تا مارس 2021 تمدید کرده است. آنها همچنین از سرمایه وام های خانگی و سایر وام ها تخفیف داده اند. دیگر نیازی به درخواست تسکین بیشتر نمی بینیم.