باجاج زندگی می خواهد کار از خانه دائمی باشد

بمبئی: بیمه زندگی بخش خصوصی Bajaj Allianz Life در حال برنامه ریزی است که به بخش قابل توجهی از بیش از 10،000 کارمند خود اجازه کار در خانه (WFH) را بدهد ، زیرا قفل کردن و کار از راه دور نتیجه مهارت های خود را به اندازه کافی “برای ارائه کارآمد خدمات” بهبود بخشیده است . هفته گذشته در ماه مارس کل کشور تحت محاصره شدید قرار گرفت تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کند. از آن زمان به بعد ، ویروس بیش از 1.24 لک کشته و بیش از 8.3 میلیون نفر آلوده کرده است. این قفل منجر به این شد که شرکت ها برای ادامه کار خود ، توانایی های دیجیتالی خود را ایجاد کنند.

باجاج آلیانز لایف گفت که با اجازه دادن به بیشتر کارمندان خود برای کار در خانه ، می تواند سالانه 100 کرور پس انداز از طریق سفر ، قبض های برق و سایر هزینه های سربار و مدیریت پس انداز کند.

مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی آن تارون چوغ گفت که WFH “بسیار بسیار کارآمد بوده است تا حدی که ما از ادامه قالب WFH حتی پس از قفل کردن نیز خوشحال هستیم”.

چوگ در تعامل اخیر گفت: “ما در حال افزایش حجم بیش از 600 شعبه خود هستیم ، زیرا مردم و کارکنان نیازی به مراجعه روزانه به شعب ندارند. ما به کارمندان اجازه می دهیم هفته ای یک یا دو بار از دفتر کار کنند.”

وی افزود که به عنوان بخشی از گسترش قالب WFH ، این شرکت در حال ارتقا کارمندان ارشد تا ارشد ما برای داشتن اکوسیستم کنفرانس است. “ما مشتاقیم که تعداد بیشتری از کارمندان زن خود را در این قالب WFH توسعه یافته داشته باشیم و برای تسهیل بیشتر این امر قبلاً 25 زن متخصص استخدام کرده ایم.”

در سمت پس انداز ادامه کار در خانه ، وی گفت که آنها 25 سفر کرور در سال ، 15 تا 17 کرور در هزینه های زیرساختی و اداری و 9 کرور در قبض های برق صرفه جویی می کنند. “به طور کلی ، ما باید سالانه حدود 100 کرور پس انداز کنیم توسط WFH.”

چوگ گفت در طول ماه های قفل ، این شرکت ابزاری دیجیتالی ایجاد کرده است که امکان مرور گروهی – حداکثر چهار نفر ، نماینده ، یک یا دو مدیر اجرایی از طرف پذیره نویسی و مشتری – را فراهم می کند تا وضوح بیشتری در تعهد فروش و مهمتر از آن فروش کم فروش است.

وی گفت ، از طریق این برنامه مشترک مرور ، از اواخر ماه آگوست آنلاین شدن ، بیش از 50،000 جلسه برگزار کرده و تقریباً 10،000 سیاست فروخته اند.

چوگ افزود که از آغاز قفل کردن ، تمام خدمات و 15 درصد از فروش آنلاین بوده است. وی افزود: فروش آنلاین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد جهش داشته است.

و ، چوگ انتظار دارد تعاملات دیجیتال ، فروش و خدمات بیشتر پیشرفت کند. آنها به عنوان بخشی از فشار دیجیتالی آن ، در ماه مه برنامه ای را برای استخدام عوامل به نام i-Recurit برای اولین بار در صنعت راه اندازی کردند. با استفاده از این برنامه ، این شرکت می تواند ظرف مدت دو هفته یک نماینده را سوار شود. این شرکت بیش از 75000 نیروی فروش دارد.

دیگر ابزارهای دیجیتالی آن شامل i-Serve ، Whatsapp ، chatbot Boing ، برنامه همراه تلفن همراه و پورتال مشتری است.

دارایی های Bajaj Life تحت مدیریت در سه ماه سپتامبر سال 2020 بالغ بر 64367 کرور روپیه بود.