اطمینان حاصل کنید که کودک شما با یادگیری آنلاین سوخته نیست

مطمئن کردن فرزند شما_با_آموزش_به صورت آنلاین_بسته نیست_ _ _ یک منظره_بی نظیر

اطمینان حاصل کنید که کودک شما با یادگیری آنلاین سوخته نیست – یک دیدگاه منحصر به فرد

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

همه گیری ویروس کرونا اخیر دنیا را تا حد زیادی متزلزل کرده است. از چندین تغییر در جبهه کار گرفته تا یادگیری نحوه کنار آمدن با پویایی دائماً در حال تغییر زندگی ، چالش ها بی پایان نیستند.

ساعاتی که در خانه بدون ارتباط با دنیای اجتماعی سپری شده استرس آور بوده است. گفتگوها در مورد سلامت جسمی و روحی مکرر است. وضعیت مداوم استرس می تواند منجر به فرسودگی شغلی ، نه تنها در بزرگسالان بلکه کودکان نیز شود.

کودکان نیز در زندگی خود تغییرات ناگهانی را تجربه کرده اند که به اندازه کافی بالغ نیستند تا بتوانند آنها را تجربه کنند. تغییراتی مانند آموزش آنلاین چیز جدیدی است که کودکان باید در این اوقات با آن سازگار شوند. این تغییرات می تواند استرس زیادی را در کودکان ایجاد کند که اگر به موقع کنترل نشود ، می تواند منجر به فرسودگی شغلی شود.

فرسودگی شغلی به دلیل کلاسهای آنلاین – علائمی را که باید جستجو کنید چیست

به دلیل قفل شدن اخیر ، روال خاصی وجود ندارد. این امر می تواند باعث ایجاد احساس بی انگیزگی در کودکان در انجام کارهای مدرسه شود. آموزش آنلاین نیز بسیار متفاوت از مدرسه عادی است و کودکان به زمان بیشتری نیاز دارند تا با خواسته های جدید کلاس های آنلاین سازگار شوند.

کلاس های آنلاین انگیزه و تمرکز بیشتری می طلبند. حمایت مناسب والدین و معلمان می تواند به دانش آموزان کمک کند تا بهتر با این خواسته های تغییر یافته سازگار شوند. اما اگر آنها به موقع به تغییرات عادت نکنند ، می تواند کاملاً استرس زا باشد و منجر به فرسودگی شغلی شود.

علائم فرسودگی شغلی در کودکان که به دلیل کلاسهای آنلاین ایجاد می شود ، شامل کمبود انرژی در تمام مدت با وجود استراحت کافی ، عدم انگیزه برای شرکت در کلاسها یا انجام تکالیف و از دست دادن اعتماد به نفس هنگام صحبت در کلاس است.

علائم دیگری که ممکن است کودک شما به دلیل کلاسهای آنلاین سوخته باشد شامل جویدن ناخن ، سردرد ، شکایت دردهای عضلانی ، افزایش تحریک پذیری ، کاهش یا افزایش اشتها ، عدم توانایی تمرکز در کلاس و از بین رفتن علاقه به سرگرمی ها یا مواردی است که قبلاً استفاده می کردند. لذت ببرید.

کنترل استرس در کودکان در مراحل اولیه می تواند جلوی تبدیل آن به فرسودگی را بگیرد.

Normal Burnout V / S Burnout توسط کلاس های آنلاین: چه چیزی متفاوت است؟

فرسودگی شغلی ناشی از کلاسهای آنلاین این روزها به دلیل تغییر ناگهانی است که وضعیت عادی را مختل می کند. از طرف دیگر ، فرسودگی طبیعی معمولاً به دلیل حجم کار غیرقابل کنترل و اهداف نامشخص ایجاد می شود. این نوع فرسودگی شغلی معمولاً در مشاغل زمانی تجربه می شود که افراد احساس خستگی شدید در کار خود کنند. دلایل عمده استرس در محل کار فشارهای نامعقول در زمان ، مدیریت نامناسب زمان و ارتباط نادرست بین همکاران یا مدیران است که به چند مورد اشاره می شود.

با برنامه ریزی مناسب و جلوگیری از عوامل استرس زا می توان فرسودگی طبیعی را کاهش داد. کودکانی که از فرسودگی شغلی ناشی از کلاسهای آنلاین بهبود می یابند ، نیاز به حمایت و کمک مداوم معلمان و والدین دارند. این کمک مداوم می تواند به آنها کمک کند تا با موفقیت از فرسودگی شغلی بهبود یابند و خود معمول آنها باشند.

برای والدین سخت است که ببینند فرزندانشان برای سازگاری با شرایط عادی جدید در تلاش هستند. والدین سعی می کنند راهی پیدا کنند که از طریق آن بتوانند از فرزندان خود حمایت کنند. یکی از بهترین راه هایی که والدین می توانند از حمایت طولانی مدت از کودکان اطمینان حاصل کنند ، تأمین آینده تحصیلی آنها است. آنها می توانند این کار را با استفاده از ماشین حساب آموزش کودک Kotak انجام دهند که به آنها کمک می کند بفهمند امروز برای تأمین اهداف آموزشی فرزندشان در آینده چقدر باید سرمایه گذاری کنند.

با استفاده از ماشین حساب آموزش کودک زیر ، می توانید به راحتی مبلغی را که برای آینده درخشان فرزندتان باید اختصاص دهید ، درک کنید.

سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در معرض خطرات بازار است ، تمام اسناد مربوط به طرح را با دقت بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات مستندات KYC و روش تغییر آدرس ، شماره تلفن ، جزئیات بانک و غیره ، لطفاً از https://bit.ly/36BTr0u بازدید کنید. ثبت یک باره KYC برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. شما می توانید KYC خود را با ارسال موارد زیر در هر یک از شعب یا مراکز جمع آوری ما تکمیل کنید: الف) فرم Central-KYC به طور کامل پر شده و امضا شده ب) شناسنامه و اثبات آدرس: هر سندی که توسط دولت مرکزی اعلام شده باشد ، به اثبات رسیده باشد. PAN برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. ج) اثبات آدرس: همان شناسه هویت (به جز PAN) د) عکس به اندازه گذرنامه اخیر. اصل باید برای تأیید حمل شود. سرمایه گذاران باید فقط در صندوق های سرمایه گذاری مشترک SEBI معامله کنند / سرمایه گذاری کنند. جزئیات در سایت www.sebi.gov.in موجود است. سرمایه گذاران می توانند از طریق شماره 91-8048893330 + با ما تماس بگیرند یا از طریق آدرس ایمیل@kotak.com برای ما نامه بنویسند. برای تشدید ، به [email protected] نامه بنویسید و یا از طریق پورتال SCORES (سیستم رسیدگی به شکایات SEBI) در http://scores.gov.in شکایت خود را نزد SEBI مطرح کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=PWrvLQmSSyo

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک Kotak Mahindra