ارتباطات از راه دور: شاخه نظارت بی سیم DoT 33 تقویت کننده غیرقانونی شبکه تلفن همراه در دهلی را حذف می کند

دهلی نو: سازمان نظارت بر بی سیم ، بخشی از اداره ارتباطات از راه دور ، روز جمعه 33 تقویت کننده غیرقانونی شبکه تلفن همراه را ساقط کرد و همچنین اطلاعیه هایی را برای حذف 40 دستگاه از این قبیل که در پایتخت ملی مورد استفاده قرار می گرفت ، ارائه داد.

این بوسترها برداشته شدند و تعداد بیشتری از این تجهیزات طی یك حمله توسط سازمان شناسایی شد.

تکرارکننده های سیگنال تلفن همراه غیرقانونی یک دردسر اساسی شده اند و یکی از بزرگترین دلایل مشتریانی است که با مشکلات شبکه مانند کاهش تماس و سرعت پایین داده مواجه هستند. این تکرار کننده های غیرقانونی توسط افراد یا م orسسات در خانه ها ، دفاتر برای تقویت سیگنال های تلفن همراه نصب می شوند.

“تلاش ما برای تقویت سیگنال های سیار غیرقانونی یک کمپین مداوم است. فقط در این سال ، ما بیش از 400 دستگاه از این دست را از مناطق مختلف دهلی برداشته ایم و درایو ما نیز در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

مهندس ارشد سازمان نظارت بر بی سیم GK Reddy روز جمعه در بیانیه ای گفت: “ما به مردم توصیه می كنیم كه از هیچ تكرار كننده غیرقانونی استفاده نكنند زیرا این امر باعث ایجاد تداخل گسترده در شبكه تلفن همراه می شود.”

طبق این بیانیه ، تقویت کننده های غیرقانونی شبکه در هر دو موسسه مسکونی و تجاری در Ashok Vihar ، Sant Nagar ، شرق Kailash و South Extension نصب شده اند.

در بیانیه آمده است: “با این تمرین در دهلی ، 33 تکرار کننده غیرقانونی حذف و 40 اعلان برای حذف موارد شناسایی شده با اثر فوری داده شد.”

اپراتورهای تلفن همراه سرمایه گذاری زیادی در زمینه جذب طیف و گسترش شبکه برای افزایش تجربه مشتری دارند. با این حال ، تقویت کننده های غیرقانونی باعث ایجاد تداخل در شبکه تلفن همراه می شود.