اخبار مخابرات | دبیر مخابرات می گوید: IMC 2020: ما باید محصولات هوشمند با امنیت فراگیر بسازیم

دهلی نو: آنشو پراكاش ، دبیر مخابرات روز سه شنبه گفت كه این صنعت باید محصولات هوشمند مبتنی بر نوآوری با امنیت شامل شبكه های مخابراتی و ارتباطات داده را بسازد.

مقام عالی مقام در چهارمین دوره از کنگره موبایل هند صحبت می کرد ، یک رویداد بزرگ صنعت سه روزه.

پراکاش گفت: “ما محصولات هوشمند می خواهیم و امنیت شامل شبکه ، داده یا کلیه ارتباطات است و همه باید پایدار و سازگار با محیط زیست باشند.”

این مقام مسئول اظهار داشت: در آرزوی جبران شکاف دیجیتالی ، باید تفاوت بین داشته ها و داراهای غنی ، فقیر ، روستایی و شهری کاهش یابد.

این مقام مسئول افزود: “باید بر استفاده از فناوری برای محصولات جدید ، فرآیندهای جدید ، ارزش دادن به مصرف کنندگان ، سهولت زندگی و سهولت انجام کار تأکید شود.”

به گفته وی ، این رویداد سه روزه بستری را برای نمایش فناوری و نوآوری فراهم می کند.

به گفته وی ، بخش مخابرات ستون فقرات را برای ارتباطات دیجیتال فراهم می کند و این بخشی است كه آینده كشور را چه در صنعت 4.0 ، اینترنت اشیا، ، ارتباطات ماشین به ماشین ، رباتیک ، هوش مصنوعی یا واقعیت افزوده ، می تواند آینده را رقم بزند. همه این برنامه ها و فناوری ها بر روی یک سیستم عامل مخابراتی سوار می شوند.

“اگرچه Covid-19 یک بیماری همه گیر است ، اما بخش مخابرات هند توانست قدرت خود را در مقابله با این وضعیت نشان دهد. شبکه های مخابراتی ما حتی یک روز ما را از کار انداختند. افزایش گسترده مصرف داده به راحتی انجام شد و همه ذینفعان شایسته آن هستند ستایش کامل این موفقیت “، مقام عالی عالی افزود.