آنچه از یک سالن عقد خوب انتظار داریم – همشهری آنلاین

ممکن است شما در نظر داشته باشید که بعد از مراسم خود در محضر عقد خود پذیرایی نیز داشته باشید که در این صورت سالن عقد با پذیرایی و شام را انتخاب نمایید که در هزینه های شما تاثیر سالن عقد در غرب تهران میگذارد. در گذشته معمولا تمامی مراسم ها در یک قالب تکراری برگزار می شدند و به ندرت مشاهده می شد زوجی در برگزاری مراسم عقد خود تغییراتی را ایجاد کرده باشد؛ در حالی که در عصر حاضر این چنین نیست و تمامی زوج ها با توجه به سلیقه و فانتزی هایی که در ذهن خود دارند نسبت به برگزاری مراسم عقد، عروسی و…

این سالن میزبان بی نظیری برای عروس و داماد خاص پسند و مهمانان آن هاست.باغ تالار والا سعی بر این دارد هر چه بیشتر در روند بهبود امکانات و خدمات برگزاری یک جشن عروسی و عقد در فضای باز تلاش کند تا لحظات و خاطرات شیرینی برای شما باقی بماند.همچنین باید گفت عروس و دامادهای عزیز میتوانند با تعدادی کمتر از میهمانان خود، مراسم عقد خود را در سالن عقد مجلل و ویژه ماکان برگزار کنند که از ویژگیها و امکانات خاصی نظیر فضای باز بینظیر و طاووسهای زیبا بهره میبرد استفاده کنند. اگر تعداد میهمانان شما کمتر از حد معمول است و با این حال به دنبال جشن عقدی خاص و با شکوهید مجموعه ماکان همان قابلیت ویژه باغ تالار والا است.

فضای لوکس و زیبایی که سالن عقد سرپوشیده والا دارد جایگزین مناسبی برای عقد روی برکه است. امکان میزبانی جشن های عقد شما در فضای باز باغ والا و مجموعه ماکان؛ همچنین در فصول سرد و در ماه هایی که امکان بارندگی وجود دارد سفره عقد داخل سالن پهن می شود. خریدهای عقد به دو صورت می باشد، چرا که مراسم عقد به دو صورت انجام می گیرد. ما در دفتر ازدواج خاطره در شرق تهران واقع در تهرانپارس محیطی را فراهم کردهایم که مراسم و خطبه عقد مطابق میل و سلیقه و دیدگاه شما به هر دو زبان عربی و فارسی جاری شود.

به عربی صحیح خوانده شود و اگر خود مرد و زن نتوانند صیغه را به عربی صحیح بخوانند به هر لفظی که صیغه را بخوانند صحیح است و لازم هم نیست که وکیل بگیرند اما باید لفظی بگویند که معنی “زوجت و قبلت” (زوجیت و قبول آن) را بفهماند. اما آنچه که مسلم است این است که خانوادهها باید از قبل با هم هماهنگی داشته باشند.