کارتهای اعتباری: مصرف کنندگان به کارتهای اعتباری مراجعه می کنند زیرا سوالات از سطح اکتبر 19 بیشتر است: Transunion Cibil

بمبئی: مصرف کنندگان مجدداً به دور از هزینه های نقدی به کارت های اعتباری روی آورده اند ، این سنجش افزایش فعالیت رسمی اقتصادی است که پس از توقف در سراسر کشور با انتشار همه گیر COVID ، به بن بست رسیده است و خانواده ها را مجبور به انتخاب معاملات نقدی می کند.

بر اساس گزارشی از Transunion Cibil ، حجم درخواست کارت اعتباری در اکتبر 2020 در 106 درصد از سطح اکتبر 2019 بود ، که نشان می دهد فعالیت اقتصادی مصرف کننده از زمان کاهش اقدامات قفل COVID-19 به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

داده های اداره اعتباری نشان می دهد که محبوبیت کارت های اعتباری در مکان های غیر مترو که به طور سنتی پول نقد هدایت می شوند ، افزایش یافته است ، زیرا مصرف کنندگان بیشتری می خواهند از طریق کارت ها معامله کنند. نکته قابل توجه این است که فرهنگ اعتباری که به طور سنتی مترومحوری است ، در حال گسترش است و بیشتر مصرف کنندگان غیرمترو به دنبال علاقه به کارت های اعتباری هستند. حجم تحقیق در اکتبر 2020 در مکان های غیر مترو 23 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد (در سال گذشته) ، در حالی که برای مکانهای مترو 10 درصد کاهش یافته است.

Abhay Kelkar ، معاون تحقیقات و مشاوره TransUnion CIBIL ، گفت: “تسریع و پذیرش بیشتر فرم های دیجیتال پرداخت به این معنی است که فصل جشن در حال اجرا برای تجارت کارت امیدوار کننده است.”

قوانین فاصله گذاری اجتماعی و قفل کردن ، مصرف کنندگان را مجبور کرده است تا در مورد چگونگی هزینه های خود تجدید نظر کنند ، زیرا پرداخت دیجیتال جذاب تر می شود. این تغییر در ذهنیت مصرف کننده در رشد مشاهده شده در ترازهای برجسته منعکس می شود. مانده مانده کارت اعتباری در ژوئیه سال 2020 32 درصد سالیانه افزایش داشته است. این در مقایسه با رشد 33 درصدی سالیانه موجودی سال قبل است.

با شروع تقاضا ، حجم مبدأ کارت اعتباری نیز به تدریج جمع می شود. حجم مبدا کارت اعتباری برای ژوئیه 2020 در 37 درصد از سطح ژوئیه 2019 بود. این کاهش به اندازه آنچه در دوره قفل آوریل آوریل 2020 مشاهده شد ، جایی که حجم مبدا به 9 درصد از سطح آوریل 2019 کاهش یافت ، شدید نیست.