پرونده کلاهبرداری بانکی Rs 946-CR: CBI علیه مروجان Ezeego در بمبئی جستجو می کند

دهلی نو: مقامات روز سه شنبه گفتند که CBI در ارتباط با پرونده ادعای کلاهبرداری بانکی 946 کروری در Yes Bank علیه Ezeego One Travel and Tours در هشت مکان در بمبئی جستجو کرده است. آنها افزودند که این آژانس اخیراً جستجوها را در محل مروج و مدیران شرکت رزرو شده انجام داده است.

مقامات گفتند که دفتر تحقیقات مرکزی (CBI) مروجین شرکت Ajay Ajit Peter Kerkar و Urrshila Kerkar و مدیران Neelu Singh ، Arup Sen ، Manisha Amrapurkar ، Pesi Patel و Karthik Venkatrman را به اتهام انحراف وجوه وام ، رزرو کرده است.

این شرکت در سال 2006 تاسیس شد و به ارائه خدمات سفر در هند مانند رزرو بلیط ، بسته های تعطیلات و هتل و امکانات حمل و نقل مشغول بود.

این تسهیلات اعتباری به ارزش 650 کرور روپیه از بله بانک در سال 2017 بهره مند شد که در سال آینده به 1015 کرور افزایش یافت.

این بانک پیشتر شکایتی را به بال جرائم اقتصادی (EOW) پلیس بمبئی ارائه کرده بود. در این گزارش آمده است: “با این حال ، همانطور كه ​​بانك تصمیم گرفته است به CBI شكایت كند ، این پرونده نیز پس گرفته شد ، زیرا یك شكایت در مورد كلاهبرداری توسط Cox & Kings Limited توسط SBI در CBI ثبت می شد.”