هند از نظر سرعت اینترنت همراه 131 در میان 138 کشور جهان قرار دارد ، حتی پایین تر از عراق

سرعت اینترنت همراه در هند در سپتامبر امسال بیشتر کاهش یافته و این کشور را حتی در زیر عراق جنگ زده قرار داده است. طبق آخرین اطلاعات Ookla ، حتی همسایگان ما ، پاکستان و نپال نیز سرعت اینترنت موبایل بهتری دارند.

طبق شاخص تست سرعت Ookla September ، کره جنوبی بهترین سرعت اینترنت همراه 121 مگابیت بر ثانیه را دارد در حالی که هند با سرعت متوسط ​​12.07 مگابیت در ثانیه در 131 مکان است. هند از ماه گذشته در واقع دو امتیاز از دست داده است. پاکستان از نظر سرعت اینترنت همراه با سرعت متوسط ​​13.13 مگابیت بر ثانیه در مکان 116 قرار دارد و نپال با سرعت 17.12 مگابیت بر ثانیه در مکان 117 قرار دارد. سریلانکا دارای سرعت اینترنت همراه 19.95 مگابیت در ثانیه بسیار بهتر است. عراق با سرعت 12.24 مگابیت بر ثانیه در این لیست از هندوستان پیشی می گیرد.

بدون عنوان -5آژانس ها

سرعت باند پهن هر چند ماه گذشته در هند با 46.47 مگابیت بر ثانیه (به طور متوسط) به میزان کمی بهبود یافته است. در مقابل ، سنگاپور با سرعت متوسط ​​226 مگابیت بر ثانیه در رتبه 1 باند پهن قرار گرفت. قابل توجه است که ، از نظر سرعت باند پهن ، هند از نپال و پاکستان که در 113 و 159 موقعیت در رتبه بندی Ookla قرار دارند ، بهتر است.

سرعت اینترنت همراه

گرفتنآژانس ها

طبق اوکلا ، هند از مارس امسال شاهد بهبود اینترنت موبایل (+ 3٪) و سرعت پهنای باند (+ 5٪) بود که با شیوع بیماری همه گیر Covid همراه بود و همه را مجبور به ماندن در خانه و افزایش مصرف داده کرد.

رتبه بندی سرعت باند پهن

ضبط 2