نوکیا: بازوی Vodafone Idea CSR ، نوکیا برای راه حل SmartAgri همکاری می کند

بنیاد Vodafone India ، عضو CSR شرکت Vi ، با مشارکت نوکیا یک راه حل هوشمند کشاورزی را هدف قرار داده است که هدف آن تقویت شیوه های کشاورزی و بهبود بهره وری کشاورزان در هند است. براساس اطلاعات منتشر شده ، Vodafone Idea CSR راه حل شبکه جهانی اینترنت اشیا (WING) نوکیا را برای تجهیز کشاورزان در کشور به داده های دقیق و عملی برای استفاده بهتر از آنها به کار گرفته است.

در بیانیه افزود: “استفاده از راه حل هوشمند کشاورزی به عنوان یک سرویس شامل کاوشگرهای خاک ، ایستگاه های هواشناسی ، تله حشرات و دوربین های محصولی برای کمک به بهره وری محصولات سویا و پنبه است.”

یک طرح آزمایشی ، که در 100 مکان در مادیا پرادش و ماهاراشترا اجرا می شود ، هدف آن بهره مندی بیش از 50،000 کشاورز در منطقه با افزایش بهره وری و درآمد آنها است.

وی افزود: “پروژه SmartAgri به منظور ارتقا the معیشت کشاورزان کوچک از طریق رویکردهای کشاورزی پایدار ، استقرار راه حل های اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) و بهبود دسترسی آنها به اطلاعات ، با استفاده از فناوری” است.

بر اساس این پروژه ، بیش از 400 حسگر در بیش از 1،000،000 هکتار از زمین های کشاورزی برای جمع آوری نقاط داده های مختلف مستقر شده است که سپس توسط یک برنامه کشاورزی هوشمند مبتنی بر ابر و محلی تجزیه و تحلیل می شود. این برنامه پشتیبانی از زبان محلی و همچنین پیش بینی وضعیت هوا و اطلاعات مدیریت آبیاری را ارائه می دهد.

“این سنسورها بینشی تولید می کنند که به بهبود عملکرد محصول سویا و پنبه کمک می کند. مدیریت محصول از طریق WING می تواند شامل آبیاری هوشمند ، کنترل هوشمند سموم دفع آفات و چارچوب های تقسیم اطلاعات فعال درباره محصولات و آب و هوا ، و همچنین بستری برای تبادل کالا باشد.” انتشار اضافه شد.

مورد استفاده می تواند به جای سنسورهای سنتی برای مدیریت محصولات ، از فناوری Remotely Pilotic Aircraft System (RPAS) یا هواپیماهای بدون سرنشین نیز استفاده کند.

“برای نشان دادن تأثیر فن آوری در تغییر شیوه های کشاورزی در هند ، Vi CSR مناطق زراعی مادیا پرادش و ماهاراشترا و نوکیا را به عنوان ارائه دهنده راه حل های اینترنت اشیا و Solidaridad را برای اجرای زمینه انتخاب کرد.”

ابتکار عمل CSR در غرفه Voda Idea طی کنگره موبایل هند 2020 از 8 تا 10 دسامبر به نمایش در می آید ، اپراتور مخابراتی ، Vodafone Idea ، محصولات و خدمات را با نام تجاری ‘Vi’ به مشتریان خود ارائه می دهد.