نوارهای E و V پرچم Telcos ، قیمت کف ، سایر موارد در دیدار با رئیس جدید Trai Vaghela

دهلی نو: Telcos ، تحت حمایت COAI ، به طور مشترک برای تخصیص طیف در باند E و V فقط از طریق یک حراج تلاش کرده و از تنظیم کننده خواسته است که روند تعیین تعرفه های کف برای داده ها را در جلسه اخیر با رئیس جدید Trai تسریع کند ، منابع صنعت گفته اند. موارد دیگری که توسط نمایندگان برتر صنعت در این نشست برجسته شده اند ، شامل کاهش عوارض و بررسی موضع نظارتی در مورد خدمات ارتباطی فوق العاده (OTT) است.

منابع گفتند که این مسائل توسط صنعت در جلسه هفته گذشته با رئیس جدید Trai پرچم گذاری شد.

لازم به ذکر است که PD Vaghela از اول اکتبر به عنوان رئیس جدید Trai عهده دار شد.

این منابع گفتند که صنعت ادامه می دهد که طیف در باند E و V بسیار تجاری و ارزشمند نباید مجاز باشد.

صنعت ، ادعا می کند که همه ارائه دهندگان خدمات دسترسی خصوصی مجاز از طریق یک فرآیند مناقصه باز و شفاف آماده پیشنهاد و خرید طیف در این باندها هستند.

از این رو ، صنعت از تنظیم كننده خواسته است كه فقط به یك حراج شفاف به ارائه دهندگان خدمات دسترسی مجاز ، طیف در باندهای E و V را به دولت توصیه كند.

صنعت مخابرات – که می خواهد Trai تعرفه های کف را برای داده ها تعیین کند – از نهاد نظارتی خواسته است تا با شروع بحث در فضای باز ، روند مشاوره را در این زمینه تسریع کرده و آیین نامه ای برای تعرفه های کف را صادر کند.

هنگامی که با آنها تماس گرفت ، مدیر کل اتحادیه اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) SP کوچار جلسه را تأیید کرد ، گفت که این صنعت بحث “صریح و آشکار” را با تنظیم کننده تنظیم کرد ، موضوعات مختلف ، از جمله باندهای E و V ، قیمت پایین تعرفه ها را برجسته کرد ، و OTT مهم است.

ممکن است یادآوری شود که ماه گذشته COAI به وزیر ارتباطات راوی شانکار پراساد در مورد مسئله باند E و V نامه نگاری کرده بود ، جایی که خواستار اختصاص طیف در این باند های مشخص شده “از طریق حراج شفاف برای دسترسی سریع به ارائه دهندگان خدمات” شد.

COAI هشدار داده بود که هر تصمیمی در مورد صدور مجوز یا تخصیص اداری طیف باند E و V بر خلاف چارچوب سیاست حاکم باشد ، ایجاد زمینه های غیر هم سطح برای تلفن های مجاز دارای مجوز ، ضرر زیادی برای دولت ایجاد می کند و از نظر قانونی غیرقابل دفاع است.

موجهای رادیویی در باند E ، که در 71-76 گیگاهرتز و 81-86 گیگاهرتز قرار می گیرند و باند V در 57-64 گیگاهرتز می توانند داده ها را با سرعت بسیار بالایی منتقل کنند ، و روش تقسیم طیف در این باند ها موضوع بسیار زیاد بوده است. بحث ولتاژ در بخش و در دایره دولت.

در مورد OTT ، اپراتورهای مخابراتی از رئیس Trai خواسته اند تا موضع نظارتی را در مورد این مسئله بازبینی یا بازبینی کند.

تنظیم کننده – در اواسط سپتامبر – هرگونه مداخله نظارتی فوری برای خدمات ارتباطی OTT مانند WhatsApp ، Google duo و Viber را رد کرده و گفته است که زمان مناسب برای توصیه یک چارچوب نظارتی جامع برای آنها مناسب نیست – امیدهای فروش تلفن های همراه اصرار داشتند قوانین مشابهی در مورد این بازیکنان اعمال شود.

Trai با تشریح موضع خود درمورد موضوع چارچوب نظارتی خدمات ارتباطی OTT ، گفته بود كه وقتی وضوح بیشتری در حوزه های قضایی بین المللی ، به ویژه مطالعه انجام شده توسط اتحادیه بین المللی مخابرات بین المللی ، كل موضوع را می توان از نو بررسی كرد.

Telcos بر این عقیده است که پخش کنندگان OTT باید با معرفی مجوز ارتباط OTT تحت مجوز یکپارچه مجوز بگیرند و قوانین حریم خصوصی و امنیتی یکسان داده باید در مورد همه بازیکنان اعمال شود.