نمایشگاه ihgf دهلی: نمایشگاه IHGF – دهلی به صورت مجازی برای استفاده از مجموعه متنوعی از خریداران خارج از کشور ، مارک های آنلاین

همزمان با عادی جدید ، چهل و نهمین دوره نمایشگاه IHGF-دهلی روز سه شنبه به صورت مجازی برگزار شد. فعالیت محدود به دلیل بیماری همه گیر باعث شد شورای حمایت از صادرات صنایع دستی (EPCH) سکوی دیجیتالی نمایشگاه مجازی را که از 13 تا 18 ژوئیه برنامه ریزی شده است ، معرفی کند.

به عنوان پیش درآمد این نمایشگاه ، شورا دو نمایشگاه خاص محصولات را در جواهرات و لوازم جانبی مد هند و نمایشگاه مجازی IHGF Textiles ترتیب داده است که بازدید مشترکی از 2700 خریدار خارج از کشور داشته است ، علاوه بر نمایندگی های خرید ، عمده فروشان و خرده فروشان و سوالات کسب و کار جمعی بیش از Rs 400 کرور

طیف وسیعی از دسته های محصولات مانند لوازم خانگی ، لوازم حمام ، چمن ، زیور آلات باغ و لوازم جانبی ، لامپ ها ، وسایل روشنایی و لوازم جانبی ، مبلمان ، لوازم جانبی مبلمان ، مبلمان منزل ، تزیینات و هدایا از سوی دیگر توسط بیش از 1500 صادر کننده عضو به نمایش در خواهد آمد. شورا در چهل و نهمین دوره نمایش.

راکش کومار ، DG – EPCH در بیانیه ای گفت ، “اگرچه این یک پلت فرم جدید است ، اما انتظار می رود که تعداد زیادی از خریداران خارج از کشور برای تهیه نیاز خود از این نمایشگاه بازدید کنند. برای دعوت از خریداران ، EPCH تبلیغات منحصر به فردی انجام داده است از طریق ایمیل ، آگهی های تبلیغاتی آنلاین ، رسانه های اجتماعی ، تماس تلفنی و همچنین مشارکت در نمایندگی ها و سفارتخانه های هند در خارج از کشور برای تبلیغ نمایش. ”

خریداران خارج از کشور که برای بازدید از نمایشگاه ثبت نام کرده اند شامل کشورهایی مانند استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، برزیل ، کانادا ، چاد ، شیلی ، چین ، جمهوری چک ، دانمارک ، اکوادور ، مصر ، فیجی ، فرانسه و بسیاری دیگر هستند.

خریداران شرکت ها / فروشگاه های بزرگ که بازدید خود را از نمایشگاه تأیید کرده اند عبارتند از: بازار جهانی Cost Plus ، Anthropologie ، Ralph Lauren ، Urban Outfitters ، Mudpie ، Cracker Barrel ، Bed Bath and Beyond از ایالات متحده آمریکا ، Marc O Polo ، Impression from Germany ، Pick n پرداخت از آفریقای جنوبی و دیگران.

برخی از مارک های عمده خرده فروشی / آنلاین هند نیز علاقه زیادی نشان داده و خود را برای تأمین نیاز خود از این بستر مجازی ثبت نام کرده اند. افرادی که تاکنون ثبت نام کرده اند شامل Bombay Store ، Synergy Lifestyles ، Fab India Overseas ، Goodearth Design Studio ، Reliance Retail ، Walmart ، Asian Paints ، Raymond و Sleepwell و بسیاری دیگر هستند.

کومار در ادامه توضیح داد که EPCH تلاش های بسیاری برای مطابقت با ویژگی های نمایشگاه فیزیکی که در آن موضوعات قبلاً تنظیم شده است ، انجام داده است. در بستر مجازی ، مشارکت موضوعی ویژه برای نمایش صنایع دستی منطقه شمال شرقی و جامو و کشمیر نیز راه اندازی خواهد شد. بیش از 20 صنعتگر و کارآفرین صنایع دستی سازگار با محیط زیست ساخته شده از مواد طبیعی مانند عصا و بامبو ، گل مینا ، الیاف طبیعی ، ابریشم اری ، ابریشم موگا ، سفال سیاه و غیره را در غرفه منطقه شمال شرق به نمایش می گذارند.

جامو و کشمیر به دلیل زیبایی و پایه مواد خام منحصر به فرد خود ، باعث ایجاد انگیزه و شکل دادن به صنایع دستی در گردو ، پاپیر ماچی ، گلدوزی گلدوزی ، شال پشمینا ، روکش های بالش نامداس و سایر مبلمان منزل ، فرش ، ظروف نقره ناکواش ، سبد بید ، مس و ظروف برنجی معروف است. 20 صنعتگر و کارآفرین انگیزه خود را برای به نمایش گذاشتن محصولات فوق برای جلب خریداران ، عمده فروشان و خرده فروشان خارج از کشور برانگیخته اند.

نمایش موضوعی تظاهرات صنایع دستی توسط برندگان جایزه ملی در پارچه های هنری ، گجرات ؛ شالی های کانی از J&K ، نقاشی میتیلا از بیهار ؛ جواهرات مد هورن ، دهلی نو؛ صنایع دستی Meakakari & Gold leaf از Rajasthan و Warli Art از Maharashtra نیز بخشی از موارد برجسته خواهند بود.

صادرات صنایع دستی طی سالهای 2019-2099 روپیه بود. Kumar اضافه شده 25،027.08 کرور.