نخست وزیر مودی سه شنبه سخنرانی افتتاحیه را در کنگره موبایل هند انجام می دهد

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی روز سه شنبه عملاً سخنرانی افتتاحیه در رویداد صنعت مخابرات کشور ، کنگره موبایل هند را انجام می دهد ، انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) روز دوشنبه گفت. چهارمین دوره کنگره موبایل هند (IMC) به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 بصورت آنلاین برگزار می شود.

در بیانیه آمده است ، راوی شانکار پراساد ، وزیر مخابرات ، سانجی دوتره ، وزیر امور خارجه و انشو پراكاش ، وزیر ارتباطات در جلسه افتتاحیه حضور خواهند داشت.

رئیس شرکت Reliance Industries Ltd ، Mukesh Ambani ، رئیس Bharti Enterprises ، Sunil Bharti Mittal و Ericsson Head (جنوب شرق آسیا ، اقیانوسیه و هند) Nunzio Mirtillo نیز در این جلسه شرکت خواهند کرد.

“با توجه به وضعیت خارق العاده ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، ادامه با شکوه این رویداد سالانه به یک چالش تبدیل شده بود و ما تصمیم گرفتیم مجازی باشیم.

مدیر کل COAI SP کوچار در بیانیه گفت: “با این حال ، من خوشحالم که علاقه مشتاقانه ای را که توسط شخصیت های درخشان از چندین صنعت از هند و خارج از کشور مشاهده می شود ، مشاهده می کنم.”

طبق COAI ، شرکت کنندگان از بیش از 30 کشور ، 210 سخنران ، بیش از 150 غرفه دار و بیش از 3000 نماینده در سطح CXO انتظار می رود در این رویداد شرکت کنند.

اعضای COAI شامل Reliance Jio ، Bharti Airtel و Vodafone Idea هستند.

“IMC به عنوان بزرگترین رویداد فناوری دیجیتال و همچنین بزرگترین کنفرانس بین المللی فناوری در آسیای جنوبی در نظر گرفته می شود ، میراث خود را به عنوان یک جماعت عالی برای نمایش ، بحث و شناخت اهمیت ارتباطات از راه دور جهانی ، هند ، ارتباطات تلفن همراه و اینترنت و دیجیتال ادامه می دهد. بخش خدمات ، “در این بیانیه آمده است.

این گزارش افزود که IMC 2020 قرار است فرصتهای زیادی برای ارتقا manufacturing تولید محلی ، تقویت همکاری جهانی ، الهام بخش توسعه پایدار فراگیر و تشویق تحقیق و توسعه در بخشهای مخابراتی و فناوری ، و سایر موارد ایجاد کند.