منسوجات ihgf: نمایشگاه مجازی IHGF به پایان رسید؛ سوالات تجاری به ارزش 270 روپیه تولید شده است

دهلی نو: در دومین نمایشگاه مجازی IHGF Textiles که جمعه خاتمه یافت ، استعلامات تجاری به ارزش 270 کرور روپیه انجام شد. بیش از 1500 خریدار خارج از کشور ، نمایندگی های خرید ، عمده فروشان و خرده فروشان بخشی از نمایشگاه بودند.

خریداران 80 کشور از نمایشگاه آنلاین با کشورهایی مانند استرالیا ، آرژانتین ، پرو ، کلمبیا ، برزیل ، ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، اسپانیا ، نیوزیلند ، کانادا ، امارات متحده عربی ، ترکیه ، ژاپن ، اسرائیل ، آلمان و فرانسه بازدید کردند تا حداکثر مشارکت را نشان دهند.

Ravi K. Passi ، رئیس – شورای ارتقاport صادرات صنایع دستی (EPCH) در بیانیه ای گفت ، “بازگشت به عقب برگزاری نمایشگاه های مجازی نتیجه همه گیری است بنابراین شورای را قادر می سازد بستر جایگزینی برای تجارت صادر کنندگان از نظر فیزیکی فراهم کند. نمایشگاه ها در حال حاضر امکان پذیر نیست. ”

وبینارها ، نمایش صنایع دستی و تعیین مضامین مربوط به روندها از نکات قابل توجه در نمایشگاه مجازی IHGF-Textiles بود.

RK Verma ، مدیر اجرایی – EPCH اظهار داشت که شرکت کنندگان در مبلمان منزل ، کفپوش ها و منسوجات بستر مجازی را در ارائه فرصت های مناسب برای بقا در تجارت مفید می دانند.

وی افزود: “صادرات مبلمان منزل ، پوشش کف و منسوجات 25٪ در کل صادرات صنایع دستی از کشور را تشکیل می دهد که حدود 620000 روپیه در 2019-2090 بود.”

EPCH در تبلیغات گسترده ای برای دعوت خریداران از سراسر جهان به بازدید از نمایشگاه از طریق انفجار الکترونیکی ، تماس تلفنی و مشارکت نمایندگی ها و سفارتخانه های هند در خارج از کشور فعالیت داشته است.